S speaker Hoort bij de inboedel 7 feb 2010 #1 Je zal maar op zoek zijn naar een 2e hands vectra C.... ... dan kan je deze beter laten staan , denk ik !
Je zal maar op zoek zijn naar een 2e hands vectra C.... ... dan kan je deze beter laten staan , denk ik !
J jraaf Hoort bij de inboedel 7 feb 2010 #2 Niks mis mee, alleen een paar nieuwe bandjes erop:sleeping Safe driving Jurgen
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 7 feb 2010 #4 Moeilijk he, driften met een voorwiel aangedreven auto
M Matrinox Lid 19 mrt 2010 #5 EN DAT ALLES ERGENS IN POLEN OFZO rechtstreeks gejat uit nederland nu verkrijgbaar poolse jakkerbak 25 euro
EN DAT ALLES ERGENS IN POLEN OFZO rechtstreeks gejat uit nederland nu verkrijgbaar poolse jakkerbak 25 euro
F fast cow Komt hier geregeld 20 mrt 2010 #9 zijn denk ik zijn "speel velgen" kheb nog nooit een c gezien met stalen velgen in de zomer.
A arjontje Forumbewoner 20 mrt 2010 #10 origineel gepost door fast cow zijn denk ik zijn "speel velgen" kheb nog nooit een c gezien met stalen velgen in de zomer. Ik heb ze al vaak genoeg gezien. KLPDers namelijk.
origineel gepost door fast cow zijn denk ik zijn "speel velgen" kheb nog nooit een c gezien met stalen velgen in de zomer. Ik heb ze al vaak genoeg gezien. KLPDers namelijk.