maandagmorgen exemplaren bestaan al sinds de afschaffing van het communisme niet meer

Die robots gaan maar door. Kan eerder aan de bestuurder liggen.
Al met al valt het nog mee. Die lampjes zal waarschijnlijk achter zijn, die hebben nog wel eens last van vocht. Als ze dan de printplaat niet vervangen blijf je lampjes vervangen die eigenlijk niet stuk zijn.
Banden ligt aan de rijstijl.
Stabistang rubbertjes is ook een bekent fenomeen.
Remschijf + blok versleten, vooral schijf vind ik wat snel, wellicht een trekhaak en veel er achter gehad.
Verder normaal onderhoud zo te zien.
1 opmerkelijk ding is dat a het vervangen van de druklager de ellende met de koppeling is begonnen, zou zo maar kunnen dat ze dat er na niet helemaal pietje precies goed in elkaar hebben geschroefd. Andere punt is een lek:hmmz inlaat spruitstuk.... Gelijk maar eens kijken op er een gemodificeerd in gezet is. ff nummers navragen bij de dealer, weet ik niet uit mijn hoofd. Als je mazzel hebt is het de goede ben je daar gelijk van af. Is namelijk een bekent probleem en een dure grap, ook vliegwiel al vervangen, ik ook bekent probleem, alleen wel vroeg in z'n kilometers naar mijn smaak.
Misschien toch te herleiden naar de vorige eigenaar, gezien het feit dat er gekloot was met de hydrauliek, koppeling vliegwiel. Die dngen zijn bij mij pas rond de 180 duizend vervangen.
Safe driving Jurgen