Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik ben Hans en geen wim, maar heb je het topic al gevonden betreffende de face liftkoplampen. Hier in Kollom kosten ze 40 euro exclusief BTW per stuk (zie marktplaats)
ik ben Hans en geen wim, maar heb je het topic al gevonden betreffende de face liftkoplampen. Hier in Kollom kosten ze 40 euro exclusief BTW per stuk (zie marktplaats)
Zo heren, ben hem net op wezen halen bij die jongen voor een tientje. rij ik toch naar huis over de rijksweg en ik dacht wat zie ik nou toch in die binnenspiegel :hmmz maar dat was mn spoiler dus die over de weg schoof, kan geen kwaad dacht ik.
kwartiertje later door de tunnel bij rotterdam maar ik paste er niet doorheen door mijn overdreven brede bumperts. maarja gewoon er doorheen gestampt kan geen kwaad dacht ik weer.
heb meteen even de rest eraf gehaald wat me niet aanstond.
Zo heren, ben hem net op wezen halen bij die jongen voor een tientje. rij ik toch naar huis over de rijksweg en ik dacht wat zie ik nou toch in die binnenspiegel :hmmz maar dat was mn spoiler dus die over de weg schoof, kan geen kwaad dacht ik.
kwartiertje later door de tunnel bij rotterdam maar ik paste er niet doorheen door mijn overdreven brede bumperts. maarja gewoon er doorheen gestampt kan geen kwaad dacht ik weer.
heb meteen even de rest eraf gehaald wat me niet aanstond.
[rquote=1844781&tid=140702&author=red astra][rquote=1844699&tid=140702&author=nova....]dit ziet er beter uit als die verwijderde[/rquote]
sorry... ben ik het niet mee eens...
vond die verwijderde van MP er toch veel beter uit zien :hmmz
volgens mij zit Red Astra met zijn hoofd in de wolken.
is hij misschien de trotse eigenaar van die übergeile tupperware bak.:sleeping
[rquote=1844781&tid=140702&author=red astra][rquote=1844699&tid=140702&author=nova....]dit ziet er beter uit als die verwijderde[/rquote]
sorry... ben ik het niet mee eens...
vond die verwijderde van MP er toch veel beter uit zien :hmmz
volgens mij zit Red Astra met zijn hoofd in de wolken.
is hij misschien de trotse eigenaar van die übergeile tupperware bak.:sleeping