@scorpio181 wrote:Vrijdag mijn insignia opgehaald bij een dealer in België.
TMC lijkt te werken (vandaag dan toch) - er was een ongeval op de snelweg naar Brussel en het systeem heeft een alternatieve route voorgesteld zo dat ik net na het ongeval weer op de baan kon.
Als ik weet hoe ik de software-versie kan zien zal ik het posten (Hoe kan ik dat dus opvragen ?)
Je kan de softwareversie vinden via home/instellingen/softwareinformatie. De mijne is 23474783. Dit zou de laatste versie zijn. Ben 3 weken geleden nog bij de dealer geweest.
Ik heb redelijk wat problemen gehad (buiten zaken als TMC, Bluetooth, etc.) met mijn GPS.
Vaak reed ik ergens in de velden volgens mijn GPS systeem. Na onderzoek bij de dealer blijkt dat er een breuk zit in de kabelboom die storingen geeft.
Ze moeten de volledige kabelboom bestellen, wat een tijdje zal duren. Maar ondertussen hebben ze me wel goed verder geholpen door een antenne van een astra aan te koppelen en in de wagen te leggen. Het werkt nu tenminste, gewoon wachten tot de onderdelen binnen komen.
Maar ik heb nog last van iets wat me enorm stoort en ik hier nog niet gelezen heb.
Soms wil ik de wagen starten en dan gaat er een waarschuwingssignaal af, alsof er een deur open staat. Dit blijft gaan, hoewel er niks aan de hand is. Enige oplossing is sleutel eruit halen en opnieuw starten.