C corsab Lid 24 feb 2012 #41 goede dag ik ga zaterdag kijken voor een astra gtc z16xep. met kilometerstand van 95 duizend. de auto is van 3de maand 2006 is er toen al modificatie gedaan? op de kleppen? hoor graag snel van jullie!
goede dag ik ga zaterdag kijken voor een astra gtc z16xep. met kilometerstand van 95 duizend. de auto is van 3de maand 2006 is er toen al modificatie gedaan? op de kleppen? hoor graag snel van jullie!
O opel-mark Hoort bij de inboedel 24 feb 2012 #42 Daar ben ik ook wel benieuwwd naar aangezien die van mij ook uit 2006 is. mark
C corsab Lid 24 feb 2012 #45 oke balen dat niemand andwoordt geeft bijna. had voor morgen wel paar andwoorden gehoopt
K kwuyts Komt hier geregeld 24 feb 2012 #46 Is er dan een modificatie geweest? ik heb een z16xep van eind 2004 en heb nergens last van?
wim-v6 Forumbewoner 24 feb 2012 #47 Klepjes gaan rammelen, of de potentiometer gaat kapot, in beide gevallen dient heel het inlaat te worden vervangen.. Willem
Klepjes gaan rammelen, of de potentiometer gaat kapot, in beide gevallen dient heel het inlaat te worden vervangen.. Willem
C corsab Lid 25 feb 2012 #48 willem hoe kan ik dit morgen opmerken? door tikken of is er nog iets waar ik het aan kan zien?
wim-v6 Forumbewoner 25 feb 2012 #49 Rammelen van het inlaat, klepjes liggen los.. bij een kapotte potentiometer heb je motorstoring.. Let ook op het tekentje met steeksleutel, deze geeft ook aan of er een storing in het geheugen van de motorcomputer staat.. Willem
Rammelen van het inlaat, klepjes liggen los.. bij een kapotte potentiometer heb je motorstoring.. Let ook op het tekentje met steeksleutel, deze geeft ook aan of er een storing in het geheugen van de motorcomputer staat.. Willem
E Esox Lucius Komt weleens kijken 26 feb 2012 #50 Die foutcode kan ook worden opgelost door een ander pot metertje erop te zetten, ik dacht van een C14nz/c16nz. We hebben er al 2 gemont. met tot op heden geen foutcode's. Ik laat dit wel weten hoe of wat.
Die foutcode kan ook worden opgelost door een ander pot metertje erop te zetten, ik dacht van een C14nz/c16nz. We hebben er al 2 gemont. met tot op heden geen foutcode's. Ik laat dit wel weten hoe of wat.
S Sl_Opel Astra Lid 11 mei 2012 #51 bij mij is de is de twinport verrot... hij geeft geen signaal door na mekaar.... vorige week auto gekocht, dealer wil nu niet meer helpen.. spruitstukje van 500 + 4 uur werk a 70 euro... het is trouwens een z16xep uit 2004
bij mij is de is de twinport verrot... hij geeft geen signaal door na mekaar.... vorige week auto gekocht, dealer wil nu niet meer helpen.. spruitstukje van 500 + 4 uur werk a 70 euro... het is trouwens een z16xep uit 2004
A Alper Komt weleens kijken 11 mei 2012 #52 de mijne heeft nog niets meegeemaakt(gelukkig). staat op 250.000 km. Maar vindt het wel slim van Opel,lekker de kosten voor de klant!
de mijne heeft nog niets meegeemaakt(gelukkig). staat op 250.000 km. Maar vindt het wel slim van Opel,lekker de kosten voor de klant!
O opel-mark Hoort bij de inboedel 12 mei 2012 #53 @Sl_Opel Astra wrote:bij mij is de is de twinport verrot... hij geeft geen signaal door na mekaar.... vorige week auto gekocht, dealer wil nu niet meer helpen.. spruitstukje van 500 + 4 uur werk a 70 euro... het is trouwens een z16xep uit 2004 gekocht zonder garantie ??
@Sl_Opel Astra wrote:bij mij is de is de twinport verrot... hij geeft geen signaal door na mekaar.... vorige week auto gekocht, dealer wil nu niet meer helpen.. spruitstukje van 500 + 4 uur werk a 70 euro... het is trouwens een z16xep uit 2004 gekocht zonder garantie ??
wim-v6 Forumbewoner 14 mei 2012 #54 Als het alleen de sensor is, Schijn je die los te kunnen vervangen, deze is dan gelijk aan de gasklepsensor van de Opel singleppoint motoren
Als het alleen de sensor is, Schijn je die los te kunnen vervangen, deze is dan gelijk aan de gasklepsensor van de Opel singleppoint motoren