@demonius abraxis wrote:Even de uitleg van IPF.
IPF is gewoon een systeem wat nodig is om je auto uit te lezen om er zo achter te komen welke software er op je ecu staat.
Aan de hand van de software stuur jij de gegevens door naar de heren van EDS.
Hun open het bestand en checken alles en passen aan de hand van jou software versie, vaak zijn dit standaard mapjes.
Die sturen ze jou retour en jij spoelt het op je IPF en dan door op je ecu.
Oftewel je krijgt gewoon een huis tuin en keuken mapje en is bij lange na niet de meest optimale tuning zoals maat werk met rollerbank.
Dit is info die ik zelf van EDS heb gekregen op de motorshow van essen.
Ze leveren idd heel af en toe een mapje aan een dealer maar dat is nooit maat werk want hun geven ook aan dat kan gewoon niet op afstand zonder rollerbank.
Kijk het is gewoon een leuk en handig systeem voor mensen die liever niet naar marl willen rijden. Maar wil je gewoon echt een goeie tuning rij er dan heen en dan kun je werkelijk zeggen ik heb een maat pakketje.
@Keijzer dus je verhaal van dealer en EDS kan maar je hebt absoluut geen op maat gemaakt chippie.
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Bedankt voor deze info ik heb inmiddels maar een mailtje aan EDS gestuurd met vraag voor info, de prijs zal dan vrees ik niet op 199 euro uitkomen maar ik hoor t wel van ze