Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nopes niet voor wedstrijden, maar train wel serieus zelf. Morgen Borst dag En as we speak sterf ik van de pijn in mn traps en reet van deadliften gister..damz0rz!
Nopes niet voor wedstrijden, maar train wel serieus zelf. Morgen Borst dag En as we speak sterf ik van de pijn in mn traps en reet van deadliften gister..damz0rz!
Een of ander vlooien merk bij een duitser op summer in 2006 gekocht. Was er 40 euro voor kwijt de 3. Inmiddels zitten mijn meters ook bovenin en me radio onderin. Ik weet niet of ze heel precies zijn maar dat boeit me ook niet zo, het is meer spielerei en deze vond ik gaaf omdat ik witte wijzerplaten heb en daar ook rode wijzers en zelf een chromen randje omheen hebt gemaakt. Komt weer terug in die meters, net of het zo hoort.
die van mij is van carzone specials,en is van poly.
bij bv showofimports hebben ze hem van abs......
xplod had deze besteld....maar kreeg helaas de abs variant voor een hatchback ipv een coupe.
de carzone past heel netjes op de a-stijl.
het enige nadeel is alleen dat de meeste meters vrij diep zijn...en je dan gaten moet maken in de originele stijl voor de achterkant van de meters.
verder heb ik de stijl ooit vast gekit met uni kit....dit ga ik nog een keertje overdoen met ruitenkit....bij mij kwam hij dus los...en zit nu tijdelijk vast met isolatie tape.
ik moet zeggen dat ik die nightflight meter ergggg slecht vind , heb de turbodruk meter ervan in een kadett coupe gezet en moet zeggen dat je het amper kan zien overdag. baal er echt als een stekker van. echt spijt van.