Wat mij betreft zo op het oog een prima auto, zou hem gewoon gaan bekijken als je interesse hebt.
Dat het 'duur' is is echt onzin met deze km stand, ga maar eens een auto zoeken met de zelfde spec's van een vergelijkbaar merk, met alle optie's die er op zo'n astra zitten.
het aantal eigenaren zou mij niet echt uit maken, zegt wat mij betreft ook niks aangezien je de omstandigheden niet weet blijft het toch gokken.
een 1e eigenaar kan ook denken van er komen straks veel onderhouds kosten aan dus ik verpats hem maar, terwijl er mischien 3 andere heel zuinig op geweest zijn en altijd alle onderhoud op tijd hebben laten doen.
km stand zoveel mogelijk nakijken en wat er eventueel in het boekje aan gebeurd is kan je zo veel mogelijk nazien maar verder moet je de auto toch ter plaatsen inschatten.
Ik heb mijn astra opc van de zomer gekocht, iets hogere km stand en iets lagere prijs maar nog altijd een goede koop geen moment spijt van gehad.
mijne kwam ook gewoon bij een kleine occasion handelaar vandaan, had wel wat kleine dingetjes waar wat aan moest gebeuren, maar het belangrijkste vond ik dat het blok origineel was en er geen sport filter op gezeten had ofzo.... , blok was nooit schoongemaakt en geen lekkages dus dat is hem geworden toen.
gr Rolf