A asci 2000 Komt weleens kijken 28 sep 2009 #1 de verbouwing van t huis is zo,n beetje klaar nu eindelijk weer wat tijd voor mien asci,s
R Robbie1974 Komt hier geregeld 28 sep 2009 #3 Zooo, mooi spul zeg! :wors Maar gaan ze nog omlaag? :thumbup
A asci 2000 Komt weleens kijken 29 sep 2009 #5 origineel gepost door JvV Zou bij de i2000 even het duplicaatteken op het kenteken ook geel maken. Staat een stuk netter. Super wagens! duplicaatcode gaat eraf volgens de keurmeester waren hier mogelijkheden voor. moet nog even uitzoeken hoe
origineel gepost door JvV Zou bij de i2000 even het duplicaatteken op het kenteken ook geel maken. Staat een stuk netter. Super wagens! duplicaatcode gaat eraf volgens de keurmeester waren hier mogelijkheden voor. moet nog even uitzoeken hoe
A asci 2000 Komt weleens kijken 29 sep 2009 #6 origineel gepost door Robbie1974 Zooo, mooi spul zeg! :wors Maar gaan ze nog omlaag? :thumbup ben inderdaad van plan de asci,s iets te verlagen van t winter vind ik zelf ook mooier staan.
origineel gepost door Robbie1974 Zooo, mooi spul zeg! :wors Maar gaan ze nog omlaag? :thumbup ben inderdaad van plan de asci,s iets te verlagen van t winter vind ik zelf ook mooier staan.
G GTS2.2DTI Komt hier geregeld 29 sep 2009 #8 Super mooie Ascona's, vooral die Sport kan mij zeer bekoren
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 5 okt 2009 #9 als je duplicaat cde geel maakt ben je volgens mij strafbaar
B Black Magic Loopt hier de deur plat 7 okt 2009 #10 mooi wwer eens een foto te zien van de i2000 ga je hem verder nog aanpakken jan
A asci 2000 Komt weleens kijken 10 okt 2009 #11 origineel gepost door Black Magic mooi wwer eens een foto te zien van de i2000 ga je hem verder nog aanpakken jan afgelopen winter is de onderkant plaatselijk schoon gemaakt en opnieuw getectileerd. dit winter wil ik zeker de motorkap en kofferklep vervangen . en natuurlijk iets naar beneden
origineel gepost door Black Magic mooi wwer eens een foto te zien van de i2000 ga je hem verder nog aanpakken jan afgelopen winter is de onderkant plaatselijk schoon gemaakt en opnieuw getectileerd. dit winter wil ik zeker de motorkap en kofferklep vervangen . en natuurlijk iets naar beneden
B Black Magic Loopt hier de deur plat 11 okt 2009 #12 dat is mooi en viel het mee de bodem ben blij datr ie bij een liefhebber is terecht gekomen zie ik hem nog eens terug hier op het forum
dat is mooi en viel het mee de bodem ben blij datr ie bij een liefhebber is terecht gekomen zie ik hem nog eens terug hier op het forum
A asci 2000 Komt weleens kijken 13 okt 2009 #14 origineel gepost door Black Magic dat is mooi en viel het mee de bodem ben blij datr ie bij een liefhebber is terecht gekomen zie ik hem nog eens terug hier op het forum bodem viel reuze mee pascal 1klein plaatje ingelast en natuurlijk beetje roest verwijderd
origineel gepost door Black Magic dat is mooi en viel het mee de bodem ben blij datr ie bij een liefhebber is terecht gekomen zie ik hem nog eens terug hier op het forum bodem viel reuze mee pascal 1klein plaatje ingelast en natuurlijk beetje roest verwijderd
M Makko Loopt hier de deur plat 13 okt 2009 #15 Hoe heb je die 400 spoiler erop gezet? moet het metalen frame blijven zitten van de originele bumper? Mijne komt deze week binnen.
Hoe heb je die 400 spoiler erop gezet? moet het metalen frame blijven zitten van de originele bumper? Mijne komt deze week binnen.
A asci 2000 Komt weleens kijken 13 okt 2009 #16 het metalen frame kan je in de 400 bumper kitten ga je dr een 400 van maken makko ?
M Makko Loopt hier de deur plat 13 okt 2009 #17 Ja dat is de bedoeling, 400 straat versie. staat ook hier ergens op het forum. Ben nu de onderdelen aan het verzamelen en dan opbouwen, elke keer iets en dan op den duur overspuiten.
Ja dat is de bedoeling, 400 straat versie. staat ook hier ergens op het forum. Ben nu de onderdelen aan het verzamelen en dan opbouwen, elke keer iets en dan op den duur overspuiten.