@cano666 wrote:Ik vind het persoonlijk beleefd als iemand zich eerst voor stelt en dat vinden meerdere ga daar maar van uit.
Als iemand een vraag stelt en ik weet daar het antwoord op, dan geef ik het antwoord.
Ik denk dat het meerendeel van de leden die voorstel topics nooit leest en zowel dan onthoudt het meerendeel zeker niet wie iedereen is.
Als iemand een probleem heeft met z'n auto en hij komt alleen daarvoor naar het forum, dan zal het mij een worst wezen of die een topic heeft aangemaakt met "Ik ben Pietje, ik ben 20 jaar en ik doe Donald Duck na", dat ben ik morgen toch alweer vergeten.
Niet iedereen heeft de behoefte dat iedereen op het internet z'n naam weet en in wat voor auto hij rijdt. Ik heb ook niet eens de behoefte om dat allemaal te weten. No offence cano666, maar ik heb geen idee wat jouw voornaam is, ondanks dat je je vast ooit hebt voorgesteld. Ik weet overigens zeker dat jij de mijne ook niet weet, dus uiteindelijk heeft het voorstellen van jou weinig effect gehad.
Dat gezegd te hebben vind ik het alleen wel asociaal als iemand een vraag stelt, hij heel veel reacties krijgt en dan uiteindelijk nooit meer even meldt om te zeggen dat het is opgelost (en hoe het uiteindelijk is opgelost). Maar er zijn ook vaste leden die dat doen.