I ikdenman Loopt hier de deur plat 10 nov 2011 #1 het raam werkt weer alleen zonder raamlikkers !!!!! binnenkort maar eens op zoek naar raamlikkers
I ikdenman Loopt hier de deur plat 10 nov 2011 #4 @Deluxe77 wrote::?: ja als het mij zelf was gelukt had ik geen topic gestart daniel gaat mij om de wikkelingen van de staalkabel !
@Deluxe77 wrote::?: ja als het mij zelf was gelukt had ik geen topic gestart daniel gaat mij om de wikkelingen van de staalkabel !
I ikdenman Loopt hier de deur plat 10 nov 2011 #5 @Deluxe77 wrote::?: ja als het mij zelf was gelukt had ik geen topic gestart daniel gaat mij om de wikkelingen van de staalkabel !
@Deluxe77 wrote::?: ja als het mij zelf was gelukt had ik geen topic gestart daniel gaat mij om de wikkelingen van de staalkabel !
K Kadett C Post best veel 10 nov 2011 #6 Er moet iemand zijn! Ik heb dit zelfs op meetings gezien wie dit als snelste kan uit- en inbouwen. Ik woon niet bij je in de buurt, maar met een goede garage-tekening moet t wel lukken hoor. Groeten, MArk
Er moet iemand zijn! Ik heb dit zelfs op meetings gezien wie dit als snelste kan uit- en inbouwen. Ik woon niet bij je in de buurt, maar met een goede garage-tekening moet t wel lukken hoor. Groeten, MArk
K Kadett C Post best veel 10 nov 2011 #7 Er moet iemand zijn! Ik heb dit zelfs op meetings gezien wie dit als snelste kan uit- en inbouwen. Ik woon niet bij je in de buurt, maar met een goede garage-tekening moet t wel lukken hoor. Groeten, MArk
Er moet iemand zijn! Ik heb dit zelfs op meetings gezien wie dit als snelste kan uit- en inbouwen. Ik woon niet bij je in de buurt, maar met een goede garage-tekening moet t wel lukken hoor. Groeten, MArk
D Deluxe77 Komt weleens kijken 10 nov 2011 #8 Ja en ik heb je gezecht dat ik het in het werkplaatshandboek heb staan, en dat je die zo op kan halen. :hmmz
Ja en ik heb je gezecht dat ik het in het werkplaatshandboek heb staan, en dat je die zo op kan halen. :hmmz
D Deluxe77 Komt weleens kijken 10 nov 2011 #9 Ja en ik heb je gezecht dat ik het in het werkplaatshandboek heb staan, en dat je die zo op kan halen. :hmmz
Ja en ik heb je gezecht dat ik het in het werkplaatshandboek heb staan, en dat je die zo op kan halen. :hmmz
A Aapje Hoort bij de inboedel 10 nov 2011 #10 Wij hebben een open geslepen deur staan die je wel mag lenen? Moet je wel 'm effe ophalen in Velp
A Aapje Hoort bij de inboedel 10 nov 2011 #11 Wij hebben een open geslepen deur staan die je wel mag lenen? Moet je wel 'm effe ophalen in Velp
I ikdenman Loopt hier de deur plat 10 nov 2011 #12 wil alleen weten of ik de wikkelingen met de klok mee moet maken of tegen de klok in ! verder kom ik er wel uit !
wil alleen weten of ik de wikkelingen met de klok mee moet maken of tegen de klok in ! verder kom ik er wel uit !
I ikdenman Loopt hier de deur plat 10 nov 2011 #13 wil alleen weten of ik de wikkelingen met de klok mee moet maken of tegen de klok in ! verder kom ik er wel uit !
wil alleen weten of ik de wikkelingen met de klok mee moet maken of tegen de klok in ! verder kom ik er wel uit !
A Aapje Hoort bij de inboedel 10 nov 2011 #14 Bron: http://forum.opelkadettcclub.nl/viewtopic.php?f=23&t=8177&p=62084&hilit=raam#p62084" onclick="window.open(this.href);return false; Effe zoeken voor je dan maar...
Bron: http://forum.opelkadettcclub.nl/viewtopic.php?f=23&t=8177&p=62084&hilit=raam#p62084" onclick="window.open(this.href);return false; Effe zoeken voor je dan maar...
A Aapje Hoort bij de inboedel 10 nov 2011 #15 Bron: http://forum.opelkadettcclub.nl/viewtopic.php?f=23&t=8177&p=62084&hilit=raam#p62084" onclick="window.open(this.href);return false; Effe zoeken voor je dan maar...
Bron: http://forum.opelkadettcclub.nl/viewtopic.php?f=23&t=8177&p=62084&hilit=raam#p62084" onclick="window.open(this.href);return false; Effe zoeken voor je dan maar...
I ikdenman Loopt hier de deur plat 11 nov 2011 #18 het raam werkt weer maar alleen zonder raamlikkers !
I ikdenman Loopt hier de deur plat 11 nov 2011 #19 het raam werkt weer maar alleen zonder raamlikkers !
G Ghanz Forumbewoner 23 nov 2011 #20 @Senatorman wrote:Topic titel hersteld. Topics verwijderen en sluiten we niet. Gelieve topictitels niet meer te wijzigen :swear :jerry :jerry :jerry :jerry @dennis.. nu weet ik waar dat tekeningetje in de kadeath van is/was haha.
@Senatorman wrote:Topic titel hersteld. Topics verwijderen en sluiten we niet. Gelieve topictitels niet meer te wijzigen :swear :jerry :jerry :jerry :jerry @dennis.. nu weet ik waar dat tekeningetje in de kadeath van is/was haha.