@kwalihavome wrote:Ik heb de handleiding niet meer. Wat ik destijds heb gedaan, op de printplaat van de versterker 2*2 draden (2 linker kanaal, 2 rechter kanaal) gesoldeerd.
Bij de lokale electro winkel female tulp connectors gekocht en deze achterin het ijzer geboord.
Enige nadeel wat ik hieraan vond was dat je het volume moet regelen op de telefoon. Je omzeilt hiermee namelijk heel de radio en gebruikt alleen de speaker uitgangen. Dit betekent ook dat je de radio uit moet zetten, wil je geluid over je zelfgemaakte "aux" hebben.
Ik heb niet, zoals Opel-Mark schrijft, gebruik gemaakt van de telefoon ingang. Dit is namelijk alleen mono.
Het solderen is echt niet moeilijk. Alleen ervoor zorgen dat je soldeerbout een kleine kop heeft. Deze zijn los te koop. Ik heb gebruik gemaakt van een 1 of 2 mm kopje.
Als je foto's van de binnen kant maakt, kan ik je precies vertellen wat ik heb gedaan. Ik heb mijn CD30MP3 verkocht.
volgens mij was de telefoon ingang wel stereo uitgevoerd, maar dat zou je om er 100% zeker van te zijn op het schema moeten kijken.
op de ingang van de versterker solderen kan ook, maar dan heb je inderdaad het probleem dat je het volume moet regelen met de telefoon.