Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik rij tussen de 1 op 12 en de 1 op 15, dat laatste is met fluwelen voetje op de lange afstand. Dat houdt in dat ik zo'n 500 tot 600km op een tank rij ongeveer. (tank altijd vol en dan gaat er tussen de 40 en de 42 ltr in)
Is eigenlijk best de moeite waard met die prijzen eens wat rustiger te gaan rijden want dat betekend gewoon elke 5 tanken 1 bespaard bedenk ik me net :shock:
daar keek ik ook van op, kan makkelijk 1.15 rijden als ik rustig aan doe, normaal doe ik 1.12. soms 1.10 :jerry rijd zo lekker door als je toch al geen snelle wagen heb he, maakt het rustig rijden juist zo lastig.
ik haal max 501 km op 45 liter met 1.6 16V astra g uit 2000. mag niet niet klagen. maarja haalde altijd rond de 700 km met zelfde aantal liters met de golf 4 1.4 16v(richting zwitserland gereden)
Ik heb 1 keertje de 1:18 gehaald met mn x16xel dat was onderweg naar duitsland op de cruisecontrol constant 110/120 rijden, maar gemiddeld in het woon/werk verkeer doe ik ongveer 560 tot soms iets meer dan 600km op 1 tank afhankelijk van mn rechtervoet of zomer of winterwielen en als ik ga tanken gaat er meestal zo'n 45 liter in.
ik denk er wel mensen zijn die misschien rekenen vanaf 50 liter, die denken dat je altijd 50 liter tankt, maar de meeste van hier zullen dat wel goed berekenen..
@ bluns, dat kan nog zuiniger: Dieselbak erachter plakken...