Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
kan je makkelijk bij de mistlampen komen om deze te vervangen bij een Vectra C? Ik moet er namelijk xenon inbouwen. Waar moet ik zowaar op letten (bouwtechnisch) Xenonset zelf is geen probleem.
Qua regels en dergelijke ben ik op de hoogte. Bedankt voor het meedenken. Ik verkoop de xenon zelf; op de factuur zelf, staat nog eens de regels. Dus dat is het probleem niet.
Enige is, mistlamp kan je soms moeilijk bij en wil daarom eerst wat huiswerk doen, voordat ik eraan begin. Dus als iemand het weet. graag info hierover. Anders kruip ik gewoon onder de auto.
kan wel, alleen heb je dan zo'n speciaal setje nodig waardoor je computer ook een signaal terug krijgt. Als je dat niet zou doen dan krijg je constant een melding dat er ergens een lamp stuk is en dat wil je niet. Setje kost ongeveer 200-250 euro. Ik heb zelf een gewoon aftermarket setje in mijn mistlampen gezet, maar dat is een Vectra B en dit ging zonder problemen en was erg simpel om aan te sluiten.
Verder is een xenonset tegenwoordig plug & play.
C1 is volgens mij zo ie zo H3, daarna heb je afhankelijk van uitvoering H3 of H11
Mijn opc is H11. Kunt beste ff het service luikje onder de bumper openen, plastic kapje er zo als Lince zegt en dan kan je 't lampje er uit pakken. Dan weet je het zeker.