B brobbel1 Loopt hier de deur plat 17 nov 2010 #161 ja ik kwam er ook achter. kan idd maar weinig hebben. zal eens kijken hoe je het daar hebt dan.
G Ghanz Forumbewoner 17 nov 2010 #162 was dr al bang voor brobbel. bij houtgestookt moet je echt stalen pijp nemen. hout wordt vele malen warmer als gas, en tegen die hitte kan alu niet. als je hier bent, zal ik je een mooi pijpje laten zien moet er enkel nog steeds in, heb nu ff wandje verwijderd hier
was dr al bang voor brobbel. bij houtgestookt moet je echt stalen pijp nemen. hout wordt vele malen warmer als gas, en tegen die hitte kan alu niet. als je hier bent, zal ik je een mooi pijpje laten zien moet er enkel nog steeds in, heb nu ff wandje verwijderd hier
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 17 nov 2010 #164 ja ik kwam er ook achter. kan idd maar weinig hebben. zal eens kijken hoe je het daar hebt dan.
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 18 nov 2010 #165 Ik heb een gaskanon gekocht voor 50euro:jerry Of gasheater hoe zo'n ding ook heet. Het werkt prima zo is de garage echt snel warm:thumbup Zo'n ding als deze: http://www.gaswinkel.com/hete_lucht_kanonen/sialkid40m.htm
Ik heb een gaskanon gekocht voor 50euro:jerry Of gasheater hoe zo'n ding ook heet. Het werkt prima zo is de garage echt snel warm:thumbup Zo'n ding als deze: http://www.gaswinkel.com/hete_lucht_kanonen/sialkid40m.htm
G Ghanz Forumbewoner 18 nov 2010 #167 zo`n apparaat staat hier ook te bulderen maurice. ideaal!!! houtkachel is meer voor het gemak en maakt niet zoveel herrie
zo`n apparaat staat hier ook te bulderen maurice. ideaal!!! houtkachel is meer voor het gemak en maakt niet zoveel herrie
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 18 nov 2010 #168 Ik heb een gaskanon gekocht voor 50euro:jerry Of gasheater hoe zo'n ding ook heet. Het werkt prima zo is de garage echt snel warm:thumbup Zo'n ding als deze: http://www.gaswinkel.com/hete_lucht_kanonen/sialkid40m.htm
Ik heb een gaskanon gekocht voor 50euro:jerry Of gasheater hoe zo'n ding ook heet. Het werkt prima zo is de garage echt snel warm:thumbup Zo'n ding als deze: http://www.gaswinkel.com/hete_lucht_kanonen/sialkid40m.htm
M mantallica Loopt hier de deur plat 19 nov 2010 #169 ik ben bezig om 135 m2 vloerverwarming te leggen, weet nog niet of ik dat gebruik maar het kan er nu nog in. er komt ook een houtkachel in
ik ben bezig om 135 m2 vloerverwarming te leggen, weet nog niet of ik dat gebruik maar het kan er nu nog in. er komt ook een houtkachel in
G Ghanz Forumbewoner 18 nov 2010 #170 zo`n apparaat staat hier ook te bulderen maurice. ideaal!!! houtkachel is meer voor het gemak en maakt niet zoveel herrie
zo`n apparaat staat hier ook te bulderen maurice. ideaal!!! houtkachel is meer voor het gemak en maakt niet zoveel herrie
M mantallica Loopt hier de deur plat 19 nov 2010 #172 ik ben bezig om 135 m2 vloerverwarming te leggen, weet nog niet of ik dat gebruik maar het kan er nu nog in. er komt ook een houtkachel in
ik ben bezig om 135 m2 vloerverwarming te leggen, weet nog niet of ik dat gebruik maar het kan er nu nog in. er komt ook een houtkachel in
G Ghanz Forumbewoner 21 nov 2010 #173 enkel jammer dat het een stalling wordt wietse... @mantallica.... wie heb ie doar te beunhazen dan.. toch niet die van K en de V :jerry
enkel jammer dat het een stalling wordt wietse... @mantallica.... wie heb ie doar te beunhazen dan.. toch niet die van K en de V :jerry
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 22 nov 2010 #175 ja dat is wel jammer. zou het zo willen ruilen met mijn plekje
G Ghanz Forumbewoner 21 nov 2010 #176 enkel jammer dat het een stalling wordt wietse... @mantallica.... wie heb ie doar te beunhazen dan.. toch niet die van K en de V :jerry
enkel jammer dat het een stalling wordt wietse... @mantallica.... wie heb ie doar te beunhazen dan.. toch niet die van K en de V :jerry
D Deperik Post best veel 22 nov 2010 #177 Wij verwarmen deze sleutelplek: Met deze kachel: De kachel stookt op alle soorten olie, voornamelijk afgewerkte:jerry
Wij verwarmen deze sleutelplek: Met deze kachel: De kachel stookt op alle soorten olie, voornamelijk afgewerkte:jerry
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 22 nov 2010 #178 ja dat is wel jammer. zou het zo willen ruilen met mijn plekje
D Deperik Post best veel 22 nov 2010 #180 Wij verwarmen deze sleutelplek: Met deze kachel: De kachel stookt op alle soorten olie, voornamelijk afgewerkte:jerry
Wij verwarmen deze sleutelplek: Met deze kachel: De kachel stookt op alle soorten olie, voornamelijk afgewerkte:jerry