K Klopper Loopt hier de deur plat 30 jun 2012 #62 Ik val ook onder de jongere generatie Vectra-rijdera met m'n Vectra B 1.8 Leeftijd? Onder de 30 in ieder geval... Exacte leeftijd hoeft niet openbaar...
Ik val ook onder de jongere generatie Vectra-rijdera met m'n Vectra B 1.8 Leeftijd? Onder de 30 in ieder geval... Exacte leeftijd hoeft niet openbaar...
A astraTD Forumbewoner 30 jun 2012 #63 @Klopper wrote:Ik val ook onder de jongere generatie Vectra-rijdera met m'n Vectra B 1.8 Leeftijd? Onder de 30 in ieder geval... Exacte leeftijd hoeft niet openbaar... Waarom niet? :hmmz
@Klopper wrote:Ik val ook onder de jongere generatie Vectra-rijdera met m'n Vectra B 1.8 Leeftijd? Onder de 30 in ieder geval... Exacte leeftijd hoeft niet openbaar... Waarom niet? :hmmz
A astraTD Forumbewoner 30 jun 2012 #65 Ja kan haha.. Maar voor je leeftijd hoef je, je toch niet te schamen.
S Seth Loopt hier de deur plat 30 jun 2012 #66 Lekkere onderschrift met je Astra. Hoop de mijne ook ooit zover te krijgen
L lucas1975 Loopt hier de deur plat 30 jun 2012 #67 bijna 37 jaar, Vectra V6 turbo SW, waarom, 1 kleine man van 2,5 jaar, 2e op komst! dus alle ruimte heb je dan hard nodig!
bijna 37 jaar, Vectra V6 turbo SW, waarom, 1 kleine man van 2,5 jaar, 2e op komst! dus alle ruimte heb je dan hard nodig!
E Erik Komt weleens kijken 1 jul 2012 #69 ik ben 37 en rijdt vectra b1 sport edition alles omgebouwt naar b2 gr erik
K kimmiej666 Loopt hier de deur plat 1 jul 2012 #70 Alleen deurstrips nog niet in kleur Erik? Of lijkt dat zo? Anders heb ik nog wel een bijna compleet setje van een b2.
Alleen deurstrips nog niet in kleur Erik? Of lijkt dat zo? Anders heb ik nog wel een bijna compleet setje van een b2.
wim-v6 Forumbewoner 1 jul 2012 #71 @Darkspy wrote:ik rij nu in een Opel Vectra 2.0 V16. Die je maar weinig, een 16 cilindermotor met zo'n kleine cilinderinhoud :jerry :jerry :jerry :jerry het moet vast zijn: Ik rijdt nu in een Opel Vectra 2.0 16V Willem
@Darkspy wrote:ik rij nu in een Opel Vectra 2.0 V16. Die je maar weinig, een 16 cilindermotor met zo'n kleine cilinderinhoud :jerry :jerry :jerry :jerry het moet vast zijn: Ik rijdt nu in een Opel Vectra 2.0 16V Willem
wim-v6 Forumbewoner 1 jul 2012 #72 Ik Ben 30 jaar, en Rijdt een Vectra-B Caravan 2.5 V6 handgeschakeld in CDX uitvoering van 1999: Willem
Ik Ben 30 jaar, en Rijdt een Vectra-B Caravan 2.5 V6 handgeschakeld in CDX uitvoering van 1999: Willem
E Erik Komt weleens kijken 1 jul 2012 #73 @kimmiej666 wrote:Alleen deurstrips nog niet in kleur Erik? Of lijkt dat zo? Anders heb ik nog wel een bijna compleet setje van een b2. nee idd die zijn zwart maar dat laat ik ook mooi zo gr erik
@kimmiej666 wrote:Alleen deurstrips nog niet in kleur Erik? Of lijkt dat zo? Anders heb ik nog wel een bijna compleet setje van een b2. nee idd die zijn zwart maar dat laat ik ook mooi zo gr erik
S Seth Loopt hier de deur plat 1 jul 2012 #74 @wim-v6 wrote:@Darkspy wrote:ik rij nu in een Opel Vectra 2.0 V16. Die je maar weinig, een 16 cilindermotor met zo'n kleine cilinderinhoud :jerry :jerry :jerry :jerry het moet vast zijn: Ik rijdt nu in een Opel Vectra 2.0 16V Willem Heb er ook zo eentje en die rijd goed hoor Al zou een 2.5 V6 mij ook nog wel iets zeggen :jerry Grtz Seth
@wim-v6 wrote:@Darkspy wrote:ik rij nu in een Opel Vectra 2.0 V16. Die je maar weinig, een 16 cilindermotor met zo'n kleine cilinderinhoud :jerry :jerry :jerry :jerry het moet vast zijn: Ik rijdt nu in een Opel Vectra 2.0 16V Willem Heb er ook zo eentje en die rijd goed hoor Al zou een 2.5 V6 mij ook nog wel iets zeggen :jerry Grtz Seth
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 2 jul 2012 #75 21 jaar en een B2 met een gechipte Y22DTR motor, Lederen intrieur, Aftermarket xenon met koplampsproeiers, I500 bumper en spoiler Op zijn nieuwe velgen Nog op de oude velgen En in wintermodus
21 jaar en een B2 met een gechipte Y22DTR motor, Lederen intrieur, Aftermarket xenon met koplampsproeiers, I500 bumper en spoiler Op zijn nieuwe velgen Nog op de oude velgen En in wintermodus
D Deluxe77 Komt weleens kijken 6 jul 2012 #77 32 en rij sinds deze week een Vectra B2 Caravan 2.5 V6 sport uitvoering uit 2000.
G GTS Power Hoort bij de inboedel 6 jul 2012 #79 erg mooie GTS :thumbup een verlaging aan de voorkant zou het plaatje helemaal afmaken :wors
R robert_corsa Hoort bij de inboedel 7 jul 2012 #80 @ caliberty: :wors rijden hier heel veel mooie vectra's rond zeg :kewlpics