Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@speaker wrote:@soepkiepe wrote:wrm is dit topic eigenlijk alleen vectra
zoals ik zie slaat dit topic best wel aan namelijk
als ie van alle opels is word het een nog groter succes.
:jerry :jerry
Omdat ik benieuwd was naar de gemiddelde leeftijd van een vectra rijder ! :angel
Dus we kunnen binnenkort een mooie analyse tegemoet zien waar leeftijd is afgezet tegen het type Vec, bouwjaar, wel of niet aangepast, etc etc? Ik ben benieuwd naar je bevindingen! :thumb
Nu 24 en sinds anderhalf jaar eigenaar van een vectra c station 3L (meer kapot dan lopend :-( )
Op me 18e begonnen met een a vec 1.8i, daarna overgegaan naar een vectra 2000 en op mn 21e overgestapt naar 2 vectra b's met beiden een 1.6 blokkie en sinds mn 23e in bezit van de huidige vec..
@Oenatje wrote:@Mr.F wrote:Mooie velgjes, Astra F CD
en ze zaten op de astra f gt
Heb ze ook gekocht van iemand met 'n Astra, puur en alleen omdat er bij mij toen E kadett / Vectra A 8 spaaks karrewielen onder zaten en ik die voor € 100 kon verkopen. Die Astravelgjes kon ik toen voor 30 euro krijgen. Aangezien ik toch twee nieuwe bandjes moest hebben was dat een zeer interessante deal.