E Edje13 Komt weleens kijken 5 mei 2011 #1 hoe, en hoevaak moet je de versnellingsbak olie verversen. Ik heb een corsa-b 1995 14i Gls. Graag met evt.foto's van waar te peilen en te vullen. Grtz,Edje13 :afro
hoe, en hoevaak moet je de versnellingsbak olie verversen. Ik heb een corsa-b 1995 14i Gls. Graag met evt.foto's van waar te peilen en te vullen. Grtz,Edje13 :afro
X X-PloiD Komt weleens kijken 5 mei 2011 #2 hoevaak.. ehm.. 1x gedaan rond de 140.000km hehe hoe, even internet raadplegen google.com !
X X-PloiD Komt weleens kijken 5 mei 2011 #3 hoevaak.. ehm.. 1x gedaan rond de 140.000km hehe hoe, even internet raadplegen google.com !
E Edje13 Komt weleens kijken 5 mei 2011 #4 Kheb net ff gegoogled. Als ik het goed heb gelezen eildop eruit(zijkant,dop13) Vuldop bovenzijde los(dop17) en hier vullen tot het aan de zijkant eruit loopt. klopt dit zo ongeveer? Grtz :afro
Kheb net ff gegoogled. Als ik het goed heb gelezen eildop eruit(zijkant,dop13) Vuldop bovenzijde los(dop17) en hier vullen tot het aan de zijkant eruit loopt. klopt dit zo ongeveer? Grtz :afro
E Edje13 Komt weleens kijken 5 mei 2011 #5 Kheb net ff gegoogled. Als ik het goed heb gelezen eildop eruit(zijkant,dop13) Vuldop bovenzijde los(dop17) en hier vullen tot het aan de zijkant eruit loopt. klopt dit zo ongeveer? Grtz :afro
Kheb net ff gegoogled. Als ik het goed heb gelezen eildop eruit(zijkant,dop13) Vuldop bovenzijde los(dop17) en hier vullen tot het aan de zijkant eruit loopt. klopt dit zo ongeveer? Grtz :afro