Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Aangezien aankomend weekend 40 jaar Manta is en de winter ofterwijl sleutelseizoen weer in aantocht is. Is het misschien handig dat men voor elkaar onderdelen meeneemt/uitwisselt in Budel.
als je er toch over begint, heb jij toevallig voor de 24v een temperatuursensor liggen, degene die aan de achterkant van het thermostaathuis zit, denk dat de mijne kapot is, houd in dan wel dan niet (tijdens het trekken ook dan wel niet) en nu hij los ligt doet ie t minder maar trekt, als ie t doet beter door.
Ik zoek eigenlijk nog een linker ophangpootje van de zonneklep aan de bijrijderskant in de kleur zwart, deze brak laatst spontaan af toen mijn vriendin haar make-up wou checken :sleeping
En ik zoek nog een goede schakelaar voor de achterruitverwarming die van mij is een beetje loom is binnenin iets in afgebroken denk ik :hmmz
Ik zoek eigenlijk nog een linker ophangpootje van de zonneklep aan de bijrijderskant in de kleur zwart, deze brak laatst spontaan af toen mijn vriendin haar make-up wou checken :sleeping
En ik zoek nog een goede schakelaar voor de achterruitverwarming die van mij is een beetje loom is binnenin iets in afgebroken denk ik :hmmz
Gaat om een manta GT/E van '78
heb wel witte liggen,liggen toevallig naast me, kun je nix mee??
Ik neem voor de geïntereseerden een afneembare trekhaak mee (daar te bezichtigen), een zwarte skai lederen achterbank en 2 spanningsstabilisatoren :thumbup
waarschijnlijk kom ik ook wel in budel kijken, heb zelf geen onderdelen ind e aanbieding, maar wel vanalles en nog wat nodig, dus ik kijk wel wat jullie allemaal meenemen, en dan kijk ik wel wat jullie evt kunnen missen