Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
heb er ook zin in. van de week nog even de auto 'n goede poetsbeurt geven. hij geeft mooi weer aan hoorde ik net op de radio.
Dat poetsen moet ik van de week ook maar eens doen, mijn assie staat nu nog in de garage, voor de voorbumper. Maar ik ben er bij dit weekend! met nieuwe rieger voorbumper
Dan kom ik wel langs u staan Wilco! 2 mooie F-jes! king:
heb er ook zin in. van de week nog even de auto 'n goede poetsbeurt geven. hij geeft mooi weer aan hoorde ik net op de radio.
Dat poetsen moet ik van de week ook maar eens doen, mijn assie staat nu nog in de garage, voor de voorbumper. Maar ik ben er bij dit weekend! met nieuwe rieger voorbumper
Dan kom ik wel langs u staan Wilco! 2 mooie F-jes! king:
Gr. Willem
haha doen we willem.. goed bezig trouwens zag ik!
ben je om half 10 ook bij de mc in heesch? of je komt 'n uur eerder nog even 'n bakkie doen. nog even snel de auto's detailen en dan om half 10 naar de mc de rest van het atc ophalen...
Ben er helaas niet bij aangezien ik afgelopen week met griep thuis heb gezeten en het nog niet helemaal over is, maar ik wel maandag weer wil gaan werken. Allemaal veel plezier morgen.
o dat is weljammer alfred ik had je van de week nog gebeld maar je nam niet op iig beterschap volgend jaar maar weer dan