Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic ---- Ook Dames
Ga je wellicht naar Interclassics en Topmobiel in het MECC in Maastricht? Wel erg ver voor je...maar wel het mooiste evenement van Nederland (op het Concours D'Elegance in Apeldoorn na misschien).
@RISL wrote:Owja, ik was toevallig deze zaterdag eens vrij
Ga je wellicht naar Interclassics en Topmobiel in het MECC in Maastricht? Wel erg ver voor je...maar wel het mooiste evenement van Nederland (op het Concours D'Elegance in Apeldoorn na misschien).
Ga jij wel?
Anders leuk als meerdere leden gaan om dan gezamelijk te gaan?
Eerlijk gezegd in woon 3km van het mec af.. ben nog nooit daar geweest naar die beurs
@RISL wrote:Ik ga zeker, wel met m'n vaste auto-evenement maatje
Ik vind het persoonlijk één van de mooiste evenement in NL, misschien wel in de Benelux.
als jullie gaan/ iets afspreken waarschuw me dan dan ga ik ook wel mee, heb er zelfs stage gelopen vorige jaar, in de mooiste auto's gezeten voordat ook maar 1 bezoeker binnen was.
@petrolhead wrote:@RISL wrote:Ik ga zeker, wel met m'n vaste auto-evenement maatje
Ik vind het persoonlijk één van de mooiste evenement in NL, misschien wel in de Benelux.
als jullie gaan/ iets afspreken waarschuw me dan dan ga ik ook wel mee, heb er zelfs stage gelopen vorige jaar, in de mooiste auto's gezeten voordat ook maar 1 bezoeker binnen was.