Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic ---- Ook Dames
@astraTD wrote:Jeroen waar voor die duim??? dat je in die Peugeot zit? :hmmz
Nee, vanwege de toffe vakantie. Met 5 vrienden en 2 auto's door Engeland getoerd king: Andere auto gaf ik trouwens meer voorkeur aan; veel fijnere motor + bak => Corolla 1.3 XLi. Die Peugeot vond ik niet zo fijn rijden... 1.4 Benzine is vrij futloos...
ja ik heb t nu zwart omdat t oranje rood niet goed uit me haar wilde en ik dus 5 kleuren in mijn haar had dus nu ff laten uitgroeien ... en dan of bruin of blond
@biancaatje wrote:ja ik heb t nu zwart omdat t oranje rood niet goed uit me haar wilde en ik dus 5 kleuren in mijn haar had dus nu ff laten uitgroeien ... en dan of bruin of blond
Gewoon 2 kleuren erbij doen dan heb je ze alle 7 van de regenboog :wors Doe 's gek :jerry
@InjectTheVenom wrote:Ja leuk nou kan ik naar de dokter omdat mijn nek helemaal scheef zit van het ondersteboven naar de weerspiegeling van je gezicht kijken :jerry