Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic ---- Ook Dames
tja ook al rijpen jullie nog paar jaar in een oostenrijkse kelder (hoe kom je erop chris haha) tegen die tijd hebben we al iemand of zijn jullie nog te jong voor mij in ieder geval hahahaha
@Vinci leuke foto fijn eens een man aan het werk te zien met zijn kleine ipv alleen maar vast te houden
@Vinci leuke foto fijn eens een man aan het werk te zien met zijn kleine ipv alleen maar vast te houden
Tja, mijn vrouw is al zo'n heldin:wors, geeft na 5 maanden nog borstvoeding aan de kleine man!:thumbup Kan ik natuurlijk niet achter blijven heh... Ik doe hem om de dag in bad en geef hem altijd z'n avond voeding, 's ohtends weer zijn druppeltjes en luiers vervangen we allebei wel...
Tja, papa en mama kunnen inmiddels wel staand slapen, maar het is het waard...:wub
Pfff en dan ons mannen af entoe verwijten dat we niet aan jullie vrouwen denken jullie kunnen er dus zelf ook mooi wat van :jerry
origineel gepost door biancaatje
tja ook al rijpen jullie nog paar jaar in een oostenrijkse kelder (hoe kom je erop chris haha) tegen die tijd hebben we al iemand of zijn jullie nog te jong voor mij in ieder geval hahahaha
is allen zo jammer dat hetgene wat ik wil niet gaat hihi
@mayhem dr fotos staan paar paginas terug hoor haha
ben ook 30 jarig moedertje maar superstrak zit ik nie in me vel hoor.. ben 30 en heb 3 kids .. ben ook geen kamerolifant en er ook ech wel mee bzig maar ben nou ook weer geen graatmager foto model he....
Ooh vertel? Dat heb ik nou zo vaak, altijd als je iets echt graag wilt gaat het verdomme niet :swear
En er zal ook NOOIT eens verandering in komen dat is nog het ergste! Kom je een leuk meisje tegen blijkt ze al bezet te zijn, nou ze bekijken het maar lekker op die manier blijf ik niet bezig
origineel gepost door biancaatje
is allen zo jammer dat hetgene wat ik wil niet gaat hihi