Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic ---- Ook Dames
@akuza kuien???? ben een import limburgse he... snap nog nie al het limburgs hihi en als het gewoon nederlands is.. ik hebgezopen vanaaf dus geen idee hahaha
geen idee.. je woon nou ook nie ech in de buurt.. maar je kom me bekend voor... mischien lijk je wel gewoon op iemand hihi of kom je veel op meetings...??
@akuza kuien???? ben een import limburgse he... snap nog nie al het limburgs hihi en als het gewoon nederlands is.. ik hebgezopen vanaaf dus geen idee hahaha
geen idee.. je woon nou ook nie ech in de buurt.. maar je kom me bekend voor... mischien lijk je wel gewoon op iemand hihi of kom je veel op meetings...?? ik kom wel regelmatig op meetings ja haha :jerry
Nou ik verdraag koemelk echt heel slecht en dat terwijl ik volle melk ontzettend lekker vind Het gaat op mijn slijmvliezen werken en dan zit ik minstens een kwartier te hoesten.
heb ik eindelijk vakantie en ben blij van biologie af te zijn. en dacht lekker opt opelforum rond te neuzen. beginnen ze over lactose:sleeping:agent:jerry