Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vind je het erg dat ik dat opvat als belediging? :jerry
En koukleum....tja...paar jaar geleden flink ziek geweest waardoor een hoop bloedvaten in m'n handen, armen en voeten zijn kapot gesprongen. Daardoor verlies ik veel warmte en heb ik het inderdaad gemakkelijk koud. Ik zou ook graag willen dat het anders had geweest, maar helaas niets aan te doen.
Het is een eind rijden natuurlijk, en de benzineprijzen werken ook niet mee.
Is de olielekkage inmiddels verholpen trouwens, na het vervangen van die krukaskeerring?
Ik baal als een stekker, maar moet wel uitkomen de komende 1,5 week met de kosten nog voor de boeg om de F weer klaar te krijgen.
Wat de lekkage betreft: het LIJKT nu droog te blijven heb al een paar keer goed warm gereden maar tot nu toe blijft de straat verschoond van mn druppen. Dat is dan wel weer positief !
Zo hee, de hellingsgraad van jouw auto is meer dan de A2 net na Maastricht richting Eindhoven. Dan moet je ook een heuveltje op van 33 graden toch ? :jerry
Gisteravond een af te sluiten garage geregeld voor als de Calibra zeer binnenkort gespoten is waar ik MEGA blij mee ben want hij is donders ruim dus perfect om al het opbouw werk te doen :wub :angel
Vandaag als de bliksem door timmeren aan het verslag op de laptop, moet de rekening afschriften van augustus nog inscannen en alles zodanig fatsoeneren dat er een document mee aangemaakt kan worden en aankomende week het extra bedrag voor de eindovereenkomst betalen :vertag
@biancaatje wrote:echte hollanders die mannen hier :roll: :jerry kennen niks meer hebben tegenwoordig.. lekker juist die kou s morgens ben je gelijk goe wakker... :jerry
Pfff, als er 1 iemand hier in mn huis die een koukleum is dan is dat toch echt mn VROUW hoor :jerry
echte hollanders die mannen hier :roll: :jerry kennen niks meer hebben tegenwoordig.. lekker juist die kou s morgens ben je gelijk goe wakker... :jerry