Vanmorgen dumpvalve binnen gehad en erop gezet. Bleef eerst lucht erdoor heen lekken, ook bij stationair. Niet goed dus, vmax gebeld en die zij om de dumpvalve open te maken en tussen de veer die ruimte op te vullen (zodat de veer strakker komt te staan, dit heb ik gedaan met carroserrieringen. De ene x is het wel goed en de andere keer net niet. Nu loopt ie in principe goed maar bij gas geven stottert ie, is dus de dumpvalve (de nieuwe). Ik zal vmax nog ff belle en zegge dat ze ff een sterkere moeten sturen (jammer dat dit niet gelijk gebeurd is...) Het inhouden en knallen is in ieder geval weg nu!
Dan nu de boost.. De boostcontroller staat op 1,4 bar ingesteld. Als ik volgas rij, dan rijd ie rond de 1,2 bar (redelijk constant).. Dan komt het, pas bij 5500/6000 toeren gaat de boost rap naar 1,4 bar met als piek boost 1,58 bar.. In het begin na het chippen kon ik egt op de boostcontroller aflezen dat ie netjes 1.4 bar loopt. Nu kan ik niet kijken naar de boost want ik moet dan al doorschakelen... Wie o wie?? Zal Andre morgen is ff bellen, misschien dat hij het wel weet, of dat ik een keer bij em langs kan!
Ik weet het in elk geval egt niet meer.. Ga nu lekker slapen..
Groetjes Ram