origineel gepost door corsaracer
origineel gepost door Kimberly
Ja inderdaad, geduld loont zeggen ze altijd.. Dus ik laat mijn vader maar lekker op zijn slome tempo zo nu en dan een paar uurtjes sleutelen.. In de hoop dat ie met twee weekjes klaar is..
..maar dan begint het pas echt denk ik, ik heb al zoooooveel ideeen ..die daarvoor weer plaats maken voor weer andere ideeen.. Heel frusterend als je er nu geen eens naar kan kijken.. Ja met de motorkap open en alles er uit en er af..
..maar het is voor het goede doel
..en om het nu al helemaal even off topic te maken-offtopic, mijn vader had wat op de 'nokken as riemwiel uitlaat zijde' (zoals hij he top het papiertje schreef) laten vallen toen hij m eraf had gehaald, dus ik moet even een nieuwe bestellen, maarja ik neem aan dat dat niet de officiele benaming is..
Anyone??
dus hij heeft iets op het nokkenastandwiel van de uitlaatzijde laten vallen...is er dan iets afgebroken ofzo...aangezien daar van die nokjes op zitten...
Ja dat klopt ja, hij zei dat er een klein stukje af was..
Alleen als ik dat op websites zoek om te bestellen, wordt er niets gevonden onder die naam zeg maar.. Dus ik dacht misschien heeft t nog een andere naam?