Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@ingridje wrote:@DennisD wrote:Ik heb deze voor in mijn signum, werkt perfect, gewoon goed de handleiding volgen en dan is alles prima in te stellen.
hoi , ik heb de module ook besteld, ik moet de printplaat toch gewoon onder de asbak steken(heb ik zo vernomen) en wat dan eigenlijk?
ik heb wel een automaat (hoop dat dat geen hindernis is ),ik heb een mailtje gestuurd naar happylightshow en die vertelden mij eigenlijk dat ik alleen de printplaat moet insteken en that 's is it
dat is dus niet blijkbaar
mvg
Je moet hem ook instellen, maar dit stelt niets voor
@DennisD wrote:Ik heb deze voor in mijn signum, werkt perfect, gewoon goed de handleiding volgen en dan is alles prima in te stellen.
hoi , ik heb de module ook besteld, ik moet de printplaat toch gewoon onder de asbak steken(heb ik zo vernomen) en wat dan eigenlijk?
ik heb wel een automaat (hoop dat dat geen hindernis is ),ik heb een mailtje gestuurd naar happylightshow en die vertelden mij eigenlijk dat ik alleen de printplaat moet insteken en that 's is it
@aussie wrote:@ingridje wrote:@DennisD wrote:Ik heb deze voor in mijn signum, werkt perfect, gewoon goed de handleiding volgen en dan is alles prima in te stellen.
dat is dus niet blijkbaar
mvg
Je moet hem ook instellen, maar dit stelt niets voor
hoi,
ok , als ietsje meer gerustgesteld, ik heb een automaat , zou dithet moeilijker maken?