origineel gepost door speaker
origineel gepost door hans_vledder
......
Ik heb de combinatie Bilstein / Eibach aangeraden gekregen vanuit Engeland, het vectra-c.com forum om precies te zijn. Iemand heeft daar alle mogelijk combinaties uitgeprobeerd en was er eigenlijk maar over 1 echt tevreden; Bilstein / Eibach. ...
..
.
Hej Hans,
Weet jij toevallig of deze persoon ook de Koni FSD dempers heeft getest ???
Ik ben wel erg weg van deze technologie , maar, zoals yzf1kr al suggereerde in een ander topic, is er nog niemand die ze onder zijn vec heeft gedaan !
Ik zou ze dol graag nemen , maar om 'te proberen' vind ik 1100 euro ( voor een complete set incl. veren ) een beetje overdreven !!
Hoi Peter,
Ja, volgens mij zijn die door hem ook getest, volgens mij onder andere met H&R veren. Ik zou daar gewoon eens even rond gaan zoeken en vragen op dat forum daar. Je komt er vanzelf achter. Toch vind ik 1100,- euro voor iets waar je verder niets van hoort nog een hoop geld. Maar het spul ziet er wel erg goed uit. Voor een setje Bilstein B8's zit je rondom op de 800 eur, 1100 eur inclusief Eibach veren.
Groet,
Hans
Edit: Ik heb even voor je gezocht: Op
http://www.vectra-c.com woont een gebruiker die luistert naar de naam Simon1. Hij heeft de Koni FSD schokbrekers gemonteerd en zijn wagen 40mm verlaagd. Doe er je voordeel mee.