origineel gepost door Sjors-V6
origineel gepost door hans_vledder
Volgens gelijkgestemden op het Engelse forum is dit de manier om de chromeringen in je interieur te krijgen. Ik heb er een paar foto's van gezien en dat ziet er keurig uit. Ik neem aan dat de maatvoeringen van het binnenwerk identiek zijn aan die van de C1 roosters anders zou het er nooit zo netjes uitzien.
Groet,
Hans
-- edit --
Ik heb even een foto opgezocht. Onderstaande wagen is een Vectra C1 met de zwart rubberen roosters (net zoals in mijn auto). C1 frontplaatje, C2 binnenwerk:
Oeh ! dat ziet er toch veelbelovend uit !
Ga je die rooster nieuw bij de V.O.D. Bestellen of probeer je ze 2e hands op de kop te tikken ?
Greetzzz, Sjors
Hoi Sjors,
Ja mooi hè? Nee, ik bestel ze wel bij de VOD. Dat doe ik vaker bij zichtdelen. Vaak zien dit soort onderdelen er toch in enige mate gebruikt uit. Soms valt het mee of zijn die delen als nieuw, maar da's een toevalstreffer.
Maar ja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden; links en rechts zijn €38,- exclusief, de middelste is wat aan de prijs, zo'n €70,- excl. Alles bijelkaar zo'n €175,- inclusief. En ik me maar afvragen waarom ze zo blij kijken daar bij Opel ...
Het nummer van het middelste rooster is 13 239 278, de linker en de rechter moet ik nog even uitzoeken. Ik heb geen idee wat de kleur van het rooster is, maar de knoppen zijn chrome en het binnenwerk is zwart.
Groet,
Hans