Tussenstand ...
Even een overzichtje van de modificaties tot nu toe, de sport grille aan de voorzijde, de achterlichten met heldere knippers, het heldere derde remlicht, de nieuwe chromelijst met Irmscher logo en de standaard Opel chrome handgrepen:
Terwijl ik wacht op meer duidelijkheid over de kosten van het spuitwerk van de bumpers en Irmscher delen, heb ik nog een aantal onderdelen liggen om de binnenzijde van de kofferbak op te knappen. De afdekkap om het slot, de bevestigingspanelen van de zijbekleding en de montagebeugels voor de gevarendriehoek ga ik binnenkort vervangen. De eerste twee zijn ernstig bekrast door het gebruik van de kofferbak, de laatste hebben het spuitwerk dat recentelijk heeft plaatsgevonden niet helemaal overleeft.
Bij nader indien viel me de manier waarop de auto weer in elkaar gezet is na het spuitwerk wat tegen. Bij de meest recente modificaties heb ik de daklijsten goed moeten aandrukken, hing de uitstapverlichting van de (vervangen) deur rechtsachter er half uit, was het kofferbakslot niet goed gemonteerd en waren de montagebeugels voor de gevarendriehoek vern**kt. Niets wat niet eenvoudig te corrigeren is, maar toch slordig.
Als het aanstaande zondag een beetje knap weer is, ga ik de auto maar weer eens flink poetsen en een nieuwe serie foto's maken in de toestand waarin de auto nu verkeerd. Wellicht neem ik de montage van de kofferbakonderdelen daarbij wel mee. Dan kan ik meteen de hele omgeving van de kofferbak eens een knappe aparte poetsbeurt geven (scharnieren, gasveren en omgeving).
Groet,
Hans