J Jurit Komt weleens kijken 8 aug 2014 #1 Hallo, handremkabel rechts afgekeurd voor de apk. Nu blijkt dat links en rechts 1 kabel is. maar hoe moet ik deze vervangen? staan ook niet echt duidelijke how to's... hoop dat jullie mij kunnen helpen
Hallo, handremkabel rechts afgekeurd voor de apk. Nu blijkt dat links en rechts 1 kabel is. maar hoe moet ik deze vervangen? staan ook niet echt duidelijke how to's... hoop dat jullie mij kunnen helpen
K koenelsenaar Loopt hier de deur plat 8 aug 2014 #2 loshalen bij je trommelrem, deze bevind zich in de remschijf. dus remklauw los, schijf eraf, kabel losmaken. Dan losmaken onder/in de auto.
loshalen bij je trommelrem, deze bevind zich in de remschijf. dus remklauw los, schijf eraf, kabel losmaken. Dan losmaken onder/in de auto.
C CarloAstra Komt hier geregeld 8 aug 2014 #3 Je kan hem zo losmaken... je hoeft de schijf en alles niet los te halen. Alleen voor makkelijke uitlaat even uit de rubbers dan kan je de handremkabel aan voorzijde makkelijker losmaken.
Je kan hem zo losmaken... je hoeft de schijf en alles niet los te halen. Alleen voor makkelijke uitlaat even uit de rubbers dan kan je de handremkabel aan voorzijde makkelijker losmaken.
J Jurit Komt weleens kijken 12 aug 2014 #4 Oke is het een beetje zelf te doen? Geen lastige dingen eraan? Als iemand een complete how to heeft zou het makkelijker zijn
Oke is het een beetje zelf te doen? Geen lastige dingen eraan? Als iemand een complete how to heeft zou het makkelijker zijn
U usbstick Loopt hier de deur plat 12 aug 2014 #5 Het spreekt bijna voor zich, heb je geen how to voor nodig, als je achteraf moet stellen heb je wel een how to nodig, maar ik zou m eerst vervangen..
Het spreekt bijna voor zich, heb je geen how to voor nodig, als je achteraf moet stellen heb je wel een how to nodig, maar ik zou m eerst vervangen..
J Jurit Komt weleens kijken 13 aug 2014 #6 Ow oke, hoop maar dat het dan een beetje lukt. Vooral die aansluiting bij de wielen lijkt me lastig aangezien die verroest is Of valt die bevestiging wel mee?
Ow oke, hoop maar dat het dan een beetje lukt. Vooral die aansluiting bij de wielen lijkt me lastig aangezien die verroest is Of valt die bevestiging wel mee?