Ik weet niet of je al geprobeerd heb of speedlock het nu al doet.
Dat kan je testen door met gesloten deuren het knopje op het dashboard een paar sec ingedrukt te houden tot je biep hoort. Mocht ie het niet doen volg dan onderstaande lekenuitleg
Ik gaat het even uit mijn hoofd proberen :hmmz
Ga naar diagnostics
zoek je voertuig manueel op ( geen automatiche herkenning ) via => Bouwjaar => type
krijg je wat keuzes selecteer body en klik 2x
dan krijg je een rijtje met modules kies REC ( volgens mij 3e van onder )2x klikken op REC => program op een van de blokken die je bereikt via next ( ik dacht de 3e blok ) zie je Speed Depended Locking hier kan je hem aan of present zetten => program => bevestigen en gaat dan back tot dat je via exit kan afsluiten.
Mocht je dagrijlicht willen blijf je in body maar moet je niet in de REC zijn maar de UEC
2x klikken op UEC => program op een van de blokken die je bereikt via next zie je Daytime Running Light hier kan je hem aan of present zetten => program => bevestigenen gaat dan back tot dat je via exit kan afsluiten.
zo heb ik het volgens mij bij mijn Astra H gedaan, weet niet wat jij heb want je heb je (nog) niet voor gesteld het is je 1e bericht zo te zien
Mocht je er niet uitkomen PM me maar
Succes Jan
ps: stel je even voor hoeft met met alle smerige details hoor

maar wel leuk en makkelijk dat we weten wat voor auto je rijd. En foto's van je auto :kewlpics mag ook