G Ghanz Forumbewoner 21 feb 2012 #801 kijk eens wat ik vond op zolder..... hoelang het wel niet duurde voordat ik ze had, :swear dat zo`n klein schuurtje, toch nog zo groot kan zijn he
kijk eens wat ik vond op zolder..... hoelang het wel niet duurde voordat ik ze had, :swear dat zo`n klein schuurtje, toch nog zo groot kan zijn he
G Ghanz Forumbewoner 15 mrt 2012 #802 inmiddels is gt/e zogoed als een week thuis en hij maakt het best. enkel sinds vandaag wat ziekjes... moet m nu een minuut of 5 a 10 laten lopen voordat het ernstig vervelende getik van een tuimelaar over is. tijd voor vervanging lijkt me. voor de rest het opel radio-tje gemonteerd. en verder heerlijk mooi laten wezen in zijn hok. dinsdag middag heeft hij me nog een mooi eindje rongetourd. "nieuwe" radio wie o wie kan ons aan de juiste knopjes helpen..????
inmiddels is gt/e zogoed als een week thuis en hij maakt het best. enkel sinds vandaag wat ziekjes... moet m nu een minuut of 5 a 10 laten lopen voordat het ernstig vervelende getik van een tuimelaar over is. tijd voor vervanging lijkt me. voor de rest het opel radio-tje gemonteerd. en verder heerlijk mooi laten wezen in zijn hok. dinsdag middag heeft hij me nog een mooi eindje rongetourd. "nieuwe" radio wie o wie kan ons aan de juiste knopjes helpen..????
M mantallica Loopt hier de deur plat 15 mrt 2012 #803 toch een fijn gevoel hè dat de gt/e weer thuis is :thumb zal kijken of ik nog van die knoppen los heb liggen
toch een fijn gevoel hè dat de gt/e weer thuis is :thumb zal kijken of ik nog van die knoppen los heb liggen
G Ghanz Forumbewoner 15 mrt 2012 #804 haha, kun je m tenminste weer gebruiken he maaruh die knopjes die er op horen... zijn als die van blauwpunkt volgens mij. die er nu opzitten passen niet lekker, gaan er TE strak op. de ruimte in de orginele knopjes moet dus net wat groter zijn, als in de meeste knopjes... hmz... lastug hoor
haha, kun je m tenminste weer gebruiken he maaruh die knopjes die er op horen... zijn als die van blauwpunkt volgens mij. die er nu opzitten passen niet lekker, gaan er TE strak op. de ruimte in de orginele knopjes moet dus net wat groter zijn, als in de meeste knopjes... hmz... lastug hoor
M mantallica Loopt hier de deur plat 15 mrt 2012 #805 andere knoppen worden groter met koude maar bij deze krimpen ze :jerry
G Ghanz Forumbewoner 16 mrt 2012 #806 tja.. zo wordt het een groter met kou, en het ander juist kleiner. bah wat vervelend weer haha.
G Ghanz Forumbewoner 19 mrt 2012 #807 he he, eindelijk. gt/e-tje eens van stal getrokken om er met het hele huishouden hier eens op uit te gaan. wat extra zetels gemonteerd voor de kinderen, en na een blik van verstandshouding, mochten papa en mama gaan na een mooi aantal kilometers in het ronde getourd te hebben, maar een tussenstop opgezocht om even de benen te kunnen strekken. stond er daar niet 'geheel' onverwachts een pracht van een ascona B ... :shock: vervolgens zijn we de grens nog maar even overgegaan om daar wederom een tussenstop te maken, en uiteraard weer plaatjes schieten, en even wat drinken, om vervolgens weer richting de stal van gt/e-tje te rijden.
he he, eindelijk. gt/e-tje eens van stal getrokken om er met het hele huishouden hier eens op uit te gaan. wat extra zetels gemonteerd voor de kinderen, en na een blik van verstandshouding, mochten papa en mama gaan na een mooi aantal kilometers in het ronde getourd te hebben, maar een tussenstop opgezocht om even de benen te kunnen strekken. stond er daar niet 'geheel' onverwachts een pracht van een ascona B ... :shock: vervolgens zijn we de grens nog maar even overgegaan om daar wederom een tussenstop te maken, en uiteraard weer plaatjes schieten, en even wat drinken, om vervolgens weer richting de stal van gt/e-tje te rijden.
billathome Komt weleens kijken 20 mrt 2012 #809 Miracels wat staat hij er weer mooi bij Hans :kewlpics ik raak er een beetje emotioneel van als ik mijn oude karretje weer zie :wub Ik hoop dat je er veel rijplezier van mag hebben. Grtz.Billy. :wors
Miracels wat staat hij er weer mooi bij Hans :kewlpics ik raak er een beetje emotioneel van als ik mijn oude karretje weer zie :wub Ik hoop dat je er veel rijplezier van mag hebben. Grtz.Billy. :wors
C Christian-tsx Loopt hier de deur plat 20 mrt 2012 #810 @Ghanz wrote: ze kiekt mekaar an: woar bow nou weer in beland?? :wtf ziet der machtig netjes uit hans :thumbup en die ascona ook
@Ghanz wrote: ze kiekt mekaar an: woar bow nou weer in beland?? :wtf ziet der machtig netjes uit hans :thumbup en die ascona ook
G Ghanz Forumbewoner 20 mrt 2012 #813 die logo`s liggen al bijna een jaar bij pascal te wachten....of hij moet ze reeds ergens anders voor gebruikt hebben. binnenkort nu toch maar eens wat afspreken
die logo`s liggen al bijna een jaar bij pascal te wachten....of hij moet ze reeds ergens anders voor gebruikt hebben. binnenkort nu toch maar eens wat afspreken
B Black Magic Loopt hier de deur plat 21 mrt 2012 #814 liggen hier nog steeds op je te wachten het is er nu mooi weer voor komt wel goed
M mantallica Loopt hier de deur plat 21 mrt 2012 #815 Wat is er mooier dan met de hele fam. op pad met de Manta, niets toch :thumb Mooie plaatjes Hans :wors Alleen al de blikken van de kids die de eerste rit nog niet erg vertrouwen :jerry
Wat is er mooier dan met de hele fam. op pad met de Manta, niets toch :thumb Mooie plaatjes Hans :wors Alleen al de blikken van de kids die de eerste rit nog niet erg vertrouwen :jerry
G Ghanz Forumbewoner 21 mrt 2012 #816 waren ze niet de enige johan @pascal, tis er zeker weer voor. hoop toch echt dat het spoedig zover is dat het moment daar is.
waren ze niet de enige johan @pascal, tis er zeker weer voor. hoop toch echt dat het spoedig zover is dat het moment daar is.