Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
mooi wagen op de hoek:angel jammer dat hij niet meer rijdt, de jongen die hem van mij gekocht heeft heeft de motor in de soep gereden heb ik gehoort heb er veel geld en tijd in gestoken en er maar €5000,- voor gevangen, zat zeker voor 15 in... maar ik heb er een leuke tijd mee gehad.
die wagen heeft joep hier op het forum nu overgekocht van royke uit liessel, was inderdaad niet veel meer, maar hij heeft hem nu zwart gemaakt en hij rijd nog steeds!! hij zal er 12 april ook bij zijn bij de nobis meeting in asten..
Wie hebben er het 5 jarig bestaan van de Kadett GSi Club Holland nog meegemaakt in het Autotron in Rosmalen?
Heel het Autotron vól met Kadettjes :wors:wors:wors
dat heb ik ook nog meegemaakt:jerry had alleen toen een grijze gsi 2.0 8v.. heb nog een x aantal clubbladen liggen, en natuurlijk foto's in mijn fotoalbum altijd leuk om terug te kijken.. naar die goeie oude tijd:wors
Die kadett turbo was van een gozer uit Zaandam en dat was de eerste turbo kadett in Nederland zo ver ik weet.
Toen heeft zijn broertje hem over genomen gloof ik.
Toen ik 2 jaar mijn kadett turbo had kreeg ik tehoren dat hij inelkaar gelopen was en heb ik hem gekocht.
Toen heeft Danny de carrosserie van mij gekocht.
hey andre , wie was dat dan toen met die zwarte gsi die zijn kenteken op de motorkap vastgeboord had?? was dat ook geen turbo?? had volgens mij de orginele remmerij er nog onder zitten:hmmz
mooie fotos,mijn eerste meeting was die van de gsi club in 2001 ik meen in kootwijkerbroek,heb er verschillende fotos van(ook van die van jou JvV) helaas in een album geplakt
Dan zal je langer moeten wachten, het is een 56k6 killer.. het zijn meer dan 300-400 foto's dus ff geduld.. ze komen wel. Ze doen het hier en op me werk.