Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
arbre magique. Dit vind ik persoonlijk 1 van de beste producten. Is echt sterk en blijft laaangg doorgeuren. Neem die arbre magique vanille. Goed lezen op de verpakking, want je moet het niet in 1 keer eruit halen anders krijg je 1 grote walm van geur haha.
haha, ja inderdaad. dan krijg je 1 walm. beetje teveel van het goede. Het mooie van dit product is, dat ondanks het er al maanden inzit, krijg je soms uit het niets nog een vlaagje :jerry
http://www.autodeodorant.nl/Dr.-Marcus-Senso-Arte" onclick="window.open(this.href);return false; is dit niks? Als het flesje leeg is kun je het gewoon weer bijvullen met iets anders wat je lekker vind ruiken.
o, daar heb ik anders andere ervaring mee. mits je het gebruikt zoals het gebruikt moet worden, blijft de geur echt lang. Ik vind het ook veel sterker dan die ambi pure rommel. Maar dat is persoonlijk.
Nee, maar ik ben erg tevreden over de blokjes van ambipur, die je in je ventilatieroosters steekt. Sommigen hebben ook echt een lekkere lucht. Als je ze op stadje minimum zet gaan ze maanden mee