G GS2.6 Komt hier geregeld 5 sep 2012 #1 Ik weet niet waar ik dit het beste neerzet, maargoed, hier nu dus; Hebben jullie al eens het ingegraveerde kenteken in zijruiten verwijderd en hoe? Slijpen op een of ander manier?
Ik weet niet waar ik dit het beste neerzet, maargoed, hier nu dus; Hebben jullie al eens het ingegraveerde kenteken in zijruiten verwijderd en hoe? Slijpen op een of ander manier?
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 5 sep 2012 #2 K heb geen idee en nooit gedaan, maar is het er niet uit te polijsten?
S soepkiepe Forumbewoner 5 sep 2012 #3 denk niet dat je dat er uit krijgt, ik denk dat het te diep zit om te polijsten. ik zal zo graveersetje pakken en er een vierkantje van maken of zo
denk niet dat je dat er uit krijgt, ik denk dat het te diep zit om te polijsten. ik zal zo graveersetje pakken en er een vierkantje van maken of zo
J jethro Hoort bij de inboedel 6 sep 2012 #5 Glas slijpen? Ja dat kan, kijk maar eens bij een autoschadebedrijf daar gebruiken ze het wel. Je kunt er als het ware deuken in het glas slijpen, maar dat is niet de bedoeling zo te lezen.
Glas slijpen? Ja dat kan, kijk maar eens bij een autoschadebedrijf daar gebruiken ze het wel. Je kunt er als het ware deuken in het glas slijpen, maar dat is niet de bedoeling zo te lezen.