Haha ik vin die White Hooker uitlaat wel hilarisch eigenlijk (dat is écht het goede woord er voor), niet duur.. Wel leuk voor Valentijnsdag (doe ik daar ook eens een x aan)..

De naam is idd ook nogal fout maar goed..
Die roze subwoofers,versterkers en speakers van InPhase ga ik eens even zoeken..
Xenos grasmatjes met bloemetjes is niet echt mijn stijl, evenals het fluffy gebeuren.. Ik denk eerder aan donkerpaars nepleer op de hoedenplank/deurpanelen..
Roze wieldoppen = afkeur --> doe mij maar velgen evt met roze rimstriping.
Stoelhoezen, tja die zien er meestal niet uit.. Wat ik met de stoelen moet heb ik nog geen idee..
Roze ruitenwisser armen klinkt trouwens weer wel erg gaaf!
En roze autoshampoo en autopoets met kersengeur klinkt ook erg fijn, al denk ik dat je voor het echte poetswerk beter wat anders kunt kopen maar toch het is roze!
De verlichting van de radio instellen op roze of paars was ook al in de planning!
Je hebt ook roze pedalen klinkt ook goed, roze sportpedalen zou helemaal uber zijn..
Roze Pookknoppen heb ik al gevonden maar die hadden enorm foute bling en carbon print erop..
Roze/paarse vibo's of dildo's lijken me niet echt praktisch in de auto.. :hmmz:angel
En :wtf vibo's en dildo's in dit topic? Ik niet begraip!