Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Iedere sloop! Gewoon vragen of je op het plein mag rondkijken voor wat kleine dingen en dan draai je je de tankdop eruit. Heb er volgens mij op die manier een stuk of 3 thuis liggen voor het geval dat
de slopen liggen er hier vol mee, de eerste beste kan ik oplopen, met slot of zonder, zeg het maar, kosten 5 a 10 euro ongeveer, heb je centraal erop of niet
Iedere sloop! Gewoon vragen of je op het plein mag rondkijken voor wat kleine dingen en dan draai je je de tankdop eruit. Heb er volgens mij op die manier een stuk of 3 thuis liggen voor het geval dat
Groeten Twan
Hoi,
Ben al langs de slopen in Den Haag en Leiden geweest, overal gooien ze de doppen weg.
de slopen liggen er hier vol mee, de eerste beste kan ik oplopen, met slot of zonder, zeg het maar, kosten 5 a 10 euro ongeveer, heb je centraal erop of niet
Hier in Den Haag en Leiden kan ze niet te verkrijgen op de sloop, ik heb 1 met centrale vergrendeling.
Kom dan maar is hier in Delft kijken op de Rotterdamseweg. Staan er echt genoeg. Me pa verliest de zijne nogal eens en gaat daar altijd een nieuwe halen
of naar het tankstation daar blijven er ook zat liggen.
Erwin
Daar was ik die van mij inderdaad ook vergeten. Gewoon toen ik er de volgende keer kwam tanken naar gevraagd, want toen kwam ik er pas achter. Ze hadden een doos vol, moest maar ff kijken welke de goede was.
of naar het tankstation daar blijven er ook zat liggen.
Erwin
Daar was ik die van mij inderdaad ook vergeten. Gewoon toen ik er de volgende keer kwam tanken naar gevraagd, want toen kwam ik er pas achter. Ze hadden een doos vol, moest maar ff kijken welke de goede was.
Dan heb ik dus ook gehad ze hebben daar gewoon bak vol doppen liggen.