C corsaagsi Komt hier geregeld 6 jul 2011 #1 Tsja, de titel zegt het al.. Wie weet waar -en of- ik dit kan kopen?
A Andre_Ede Hoort bij de inboedel 6 jul 2011 #2 Helaas, van de Corsa A is na mijn weten geen 1:18 of 1:24 model gemaakt. Hij komt niet voor in mijn database van bijna 5100 Opel miniatuur modellen
Helaas, van de Corsa A is na mijn weten geen 1:18 of 1:24 model gemaakt. Hij komt niet voor in mijn database van bijna 5100 Opel miniatuur modellen
A Andre_Ede Hoort bij de inboedel 6 jul 2011 #3 Helaas, van de Corsa A is na mijn weten geen 1:18 of 1:24 model gemaakt. Hij komt niet voor in mijn database van bijna 5100 Opel miniatuur modellen
Helaas, van de Corsa A is na mijn weten geen 1:18 of 1:24 model gemaakt. Hij komt niet voor in mijn database van bijna 5100 Opel miniatuur modellen
D D-gek Komt hier geregeld 8 jul 2011 #4 Naar mijn weten is er niks anders in die maten..maar de kwaliteit van " Rückspiegel" vind ik "rück" om het zo maar even te zeggen king:. Heb hier nog een B-Kadett liggen.
Naar mijn weten is er niks anders in die maten..maar de kwaliteit van " Rückspiegel" vind ik "rück" om het zo maar even te zeggen king:. Heb hier nog een B-Kadett liggen.
D D-gek Komt hier geregeld 8 jul 2011 #5 Naar mijn weten is er niks anders in die maten..maar de kwaliteit van " Rückspiegel" vind ik "rück" om het zo maar even te zeggen king:. Heb hier nog een B-Kadett liggen.
Naar mijn weten is er niks anders in die maten..maar de kwaliteit van " Rückspiegel" vind ik "rück" om het zo maar even te zeggen king:. Heb hier nog een B-Kadett liggen.
C corsaagsi Komt hier geregeld 4 sep 2011 #6 Nou inderdaad, als ik het zo op de foto's ziet is het niet zo best.. en dan die prijs.. :???:
C corsaagsi Komt hier geregeld 4 sep 2011 #7 Nou inderdaad, als ik het zo op de foto's ziet is het niet zo best.. en dan die prijs.. :???: