Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja voorlopig de v6 jongens, Blauwe is in zeer goede staat behalve het schuifkantel dak dat is 1 min punt. Voor de rest is Alles goed
heb er veel tijd en geld in gestopt. Eigenlijk was hij af dus nu weer een nieuw project.
Veel mensen zeggen dat ik het niet moet doen, maar heb al beslist. ik ga voor de v6. staat van carrosserie is niet super , maar rij comfort en motor met kleine reparatie na, dan goed.
Weet niet of ik er spijt van krijg denk wel als ik hem zie rijden. Die velgen staan er Zeer netjes onder Hoop wel dat ie naar iemand gaat die weet hoe je zo,n ding onderhoud en netjes houd
Heeft iemand nog een 1 armige DTM wisser met parafaanplaat ergens gezien? Heb een interieurfilmpje op youtube gezien en moet zeggen dat het er vet uit ziet :wub
@InjectTheVenom wrote:Heeft iemand nog een 1 armige DTM wisser met parafaanplaat ergens gezien? Heb een interieurfilmpje op youtube gezien en moet zeggen dat het er vet uit ziet :wub
hmm vraag me af of dit geen oplichter is. Op mijn vorige calibra had ik ze ook en zagen er anders uit zat zo,n steinmetz logo aan de buitenkant van de spiegel