S stefan m. Komt hier geregeld 24 mei 2010 #2 alles is wel netjes afgewerkt maar mijn smaak is het niet! Wel erg gave velgen!
E Edvries Loopt hier de deur plat 24 mei 2010 #3 Foto's onder elkaar copy pasten, niet naast elkaar.. Kan je de Edit knop voor gebruiken. Groet, Eric.
Foto's onder elkaar copy pasten, niet naast elkaar.. Kan je de Edit knop voor gebruiken. Groet, Eric.
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 24 mei 2010 #5 Ziet er erg netjes uit Maar alleen die achterklep spoiler :hmmz En als je de deurgrepen in kleur maakt dan is tie helemaal af
Ziet er erg netjes uit Maar alleen die achterklep spoiler :hmmz En als je de deurgrepen in kleur maakt dan is tie helemaal af
N Navy Komt hier geregeld 24 mei 2010 #6 Uh, zitten die zijskirts niet achterstevoren? Verder mooie wagen!
J janneman vectra c Loopt hier de deur plat 24 mei 2010 #7 origineel gepost door stefan m. maar mijn smaak is het niet! Nee jij wil een Jap:thumbdown Unnuh inderdaad Navy die skirts:hmmz Verder wel een moiie Vec hoor:thumbup Jan
origineel gepost door stefan m. maar mijn smaak is het niet! Nee jij wil een Jap:thumbdown Unnuh inderdaad Navy die skirts:hmmz Verder wel een moiie Vec hoor:thumbup Jan
wim-v6 Forumbewoner 24 mei 2010 #8 Netjes gedaan :wors Alleen voor een Vectra is deze VEEL TE DRUK (persoonlijke smaak). Veel plezier met deze auto. en vooral je ding blijven doen, en niet uitgaan van anderen, je moet doen wat je zelf mooi vind :vertag Willem
Netjes gedaan :wors Alleen voor een Vectra is deze VEEL TE DRUK (persoonlijke smaak). Veel plezier met deze auto. en vooral je ding blijven doen, en niet uitgaan van anderen, je moet doen wat je zelf mooi vind :vertag Willem