D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 19 aug 2011 #70 Kats ben de weg kwijt!! Is 't een beetje in de buurt van Rotterdam Alphen of Zoetermeer?
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 19 aug 2011 #71 Kats ben de weg kwijt!! Is 't een beetje in de buurt van Rotterdam Alphen of Zoetermeer?
F Fct_blondi Komt hier geregeld 19 aug 2011 #72 @DMLB ceo wrote:Kats ben de weg kwijt!! Is 't een beetje in de buurt van Rotterdam Alphen of Zoetermeer? Kats?? hoe ken je dat woord dan? dacht dat dat uit Twente kwam.. Eh nee is niet echt heel dichtbij :???:
@DMLB ceo wrote:Kats ben de weg kwijt!! Is 't een beetje in de buurt van Rotterdam Alphen of Zoetermeer? Kats?? hoe ken je dat woord dan? dacht dat dat uit Twente kwam.. Eh nee is niet echt heel dichtbij :???:
F Fct_blondi Komt hier geregeld 19 aug 2011 #73 @DMLB ceo wrote:Kats ben de weg kwijt!! Is 't een beetje in de buurt van Rotterdam Alphen of Zoetermeer? Kats?? hoe ken je dat woord dan? dacht dat dat uit Twente kwam.. Eh nee is niet echt heel dichtbij :???:
@DMLB ceo wrote:Kats ben de weg kwijt!! Is 't een beetje in de buurt van Rotterdam Alphen of Zoetermeer? Kats?? hoe ken je dat woord dan? dacht dat dat uit Twente kwam.. Eh nee is niet echt heel dichtbij :???:
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 22 aug 2011 #74 hahahahahah een ex van me die in Enschede woont leerde mij de meest vreemde woorden Helaas niet :lol:
hahahahahah een ex van me die in Enschede woont leerde mij de meest vreemde woorden Helaas niet :lol:
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 22 aug 2011 #75 hahahahahah een ex van me die in Enschede woont leerde mij de meest vreemde woorden Helaas niet :lol:
hahahahahah een ex van me die in Enschede woont leerde mij de meest vreemde woorden Helaas niet :lol:
F Fct_blondi Komt hier geregeld 22 aug 2011 #76 oooo ik dacht al huh hoe komt die westerling met t woord ''kats'' haha..op die fiets king: mooi man dus ie kan betje plat proatn miejonge :jerry woar blieft mien bmw's joh wous :jerry
oooo ik dacht al huh hoe komt die westerling met t woord ''kats'' haha..op die fiets king: mooi man dus ie kan betje plat proatn miejonge :jerry woar blieft mien bmw's joh wous :jerry
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 22 aug 2011 #77 whuhahahahahahaha Zou niet moeten kunnen :jerry Nou veel verder dan dat ga ik helaas niet komen :wtf Maare ik sta ergens op de N209 zonder Methanol gaat dus nog wel even duren. Heb je nog ff?
whuhahahahahahaha Zou niet moeten kunnen :jerry Nou veel verder dan dat ga ik helaas niet komen :wtf Maare ik sta ergens op de N209 zonder Methanol gaat dus nog wel even duren. Heb je nog ff?
F Fct_blondi Komt hier geregeld 22 aug 2011 #78 oooo ik dacht al huh hoe komt die westerling met t woord ''kats'' haha..op die fiets king: mooi man dus ie kan betje plat proatn miejonge :jerry woar blieft mien bmw's joh wous :jerry
oooo ik dacht al huh hoe komt die westerling met t woord ''kats'' haha..op die fiets king: mooi man dus ie kan betje plat proatn miejonge :jerry woar blieft mien bmw's joh wous :jerry
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 22 aug 2011 #80 whuhahahahahahaha Zou niet moeten kunnen :jerry Nou veel verder dan dat ga ik helaas niet komen :wtf Maare ik sta ergens op de N209 zonder Methanol gaat dus nog wel even duren. Heb je nog ff?
whuhahahahahahaha Zou niet moeten kunnen :jerry Nou veel verder dan dat ga ik helaas niet komen :wtf Maare ik sta ergens op de N209 zonder Methanol gaat dus nog wel even duren. Heb je nog ff?