M miral astra Komt hier geregeld 2 jun 2011 #2 duidelijk, er komen er dus wat meer astra's dan alleen ik maar niemand via het opel forum die zich heeft aangemeld van de astra heren :cry het is nog eens duidelijk aan geegeven dat je nog 2 dagen heb om je aan te melden via het forum! ga naar meetings en meld je aan bij 16vcalibra voor kaartjes :thumb
duidelijk, er komen er dus wat meer astra's dan alleen ik maar niemand via het opel forum die zich heeft aangemeld van de astra heren :cry het is nog eens duidelijk aan geegeven dat je nog 2 dagen heb om je aan te melden via het forum! ga naar meetings en meld je aan bij 16vcalibra voor kaartjes :thumb
M miral astra Komt hier geregeld 2 jun 2011 #3 duidelijk, er komen er dus wat meer astra's dan alleen ik maar niemand via het opel forum die zich heeft aangemeld van de astra heren :cry het is nog eens duidelijk aan geegeven dat je nog 2 dagen heb om je aan te melden via het forum! ga naar meetings en meld je aan bij 16vcalibra voor kaartjes :thumb
duidelijk, er komen er dus wat meer astra's dan alleen ik maar niemand via het opel forum die zich heeft aangemeld van de astra heren :cry het is nog eens duidelijk aan geegeven dat je nog 2 dagen heb om je aan te melden via het forum! ga naar meetings en meld je aan bij 16vcalibra voor kaartjes :thumb
H H_essel Komt weleens kijken 3 jun 2011 #6 Wij zijn er ook met 8 auto's En onze Trailer is er ook bij Midlands Show Off Team
H H_essel Komt weleens kijken 3 jun 2011 #7 Wij zijn er ook met 8 auto's En onze Trailer is er ook bij Midlands Show Off Team
T Tallie_GTI Post best veel 3 jun 2011 #16 ik ben geen heer :angel en ik sta samen met mijn vriend met de kadett , op het padock bij andere vrienden
ik ben geen heer :angel en ik sta samen met mijn vriend met de kadett , op het padock bij andere vrienden
T Tallie_GTI Post best veel 3 jun 2011 #17 ik ben geen heer :angel en ik sta samen met mijn vriend met de kadett , op het padock bij andere vrienden
ik ben geen heer :angel en ik sta samen met mijn vriend met de kadett , op het padock bij andere vrienden