H HarryBarry Post best veel 16 mrt 2014 #26 Eentje uit de oude doos (ik schat 1992) Beide leven nog :thumb
J jurgen boes Post best veel 17 mrt 2014 #33 jammer dat mijn zaffi nou niet echt de mooiste wagen van het forum is. zal toch es kijken of ik een leuk fototje heb ergens
jammer dat mijn zaffi nou niet echt de mooiste wagen van het forum is. zal toch es kijken of ik een leuk fototje heb ergens
R ricksmits Post best veel 17 mrt 2014 #34 Eerste foto met me nieuwe telefoon king: hij is scheef etc.. wel lekker kleurrijk zo
K Kadett c 73 Lid 17 mrt 2014 #35 Leuk idee, ook weer eens eentje uploaden. Ik vond dit altijd al een leuke foto, niet perfect maar toch. En niet een, maar twee neuzen:
Leuk idee, ook weer eens eentje uploaden. Ik vond dit altijd al een leuke foto, niet perfect maar toch. En niet een, maar twee neuzen:
J jurgen boes Post best veel 18 mrt 2014 #36 met al die leuke fotos ben je geneigt om op een "like"knop te drukken.. hoe bedoel je fb verslaafd! -offtopic
met al die leuke fotos ben je geneigt om op een "like"knop te drukken.. hoe bedoel je fb verslaafd! -offtopic
D dion87 Hoort bij de inboedel 18 mrt 2014 #38 @Deluxe77 wrote: hey volgens mij krijg ik door je avatar een melding van google chrome over een malware. van 4gifs.org? is vrij vervelend!!
@Deluxe77 wrote: hey volgens mij krijg ik door je avatar een melding van google chrome over een malware. van 4gifs.org? is vrij vervelend!!