Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als je de openingspost leest, zie je daar de spelregels en daar staat heel duidelijk 'slechts één foto inzenden'. Stuur je er meer in, dan voldoe je dus niet aan de spelregels...
Senatorman wijst iemand op het overtreden van de spelregels en nog geen halfuur later doe jij hetzelfde. Als ik je daar dan op wijs, dan kun je gewoon normaal reageren.
@RISL wrote:Als je de openingspost leest, zie je daar de spelregels en daar staat heel duidelijk 'slechts één foto inzenden'. Stuur je er meer in, dan voldoe je dus niet aan de spelregels...
Senatorman wijst iemand op het overtreden van de spelregels en nog geen halfuur later doe jij hetzelfde. Als ik je daar dan op wijs, dan kun je gewoon normaal reageren.
Die terechtwijzing van Senatorman had ik echt niet gezien hoor. Zat meer de foto's te bekijken als het commentaar erbij :-?
Overigens reageer ik vrij normaal hoor, had ik het idee. Enigszins met wat sarcasme.
@SiggieTigra wrote:@RISL wrote:Als je de openingspost leest, zie je daar de spelregels en daar staat heel duidelijk 'slechts één foto inzenden'. Stuur je er meer in, dan voldoe je dus niet aan de spelregels...
Die terechtwijzing van Senatorman had ik echt niet gezien hoor. Zat meer de foto's te bekijken als het commentaar erbij :-?
Overigens reageer ik vrij normaal hoor, had ik het idee. Enigszins met wat sarcasme.