M mantallica Loopt hier de deur plat 17 nov 2013 #29 Al leuk wat deelnemers en zitten weer hele mooie tussen :thumb Zelf ook maar weer een poging wagen
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 17 nov 2013 #30 we worden aardig fanatiek daarom gooi ik er ook eentje bij
S Silver Loopt hier de deur plat 17 nov 2013 #31 loopt als een trein hier topicstarter krijgt het nog druk met deze wedstrijd
S soepkiepe Forumbewoner 17 nov 2013 #32 jammer dat het om de kwaliteit van de foto gaan.. als het onderwerp nu wat meer te zeggen had over de keuze had senatorman mijn stem gekregen... vooral al om die ene kentekenplaat :jerry :jerry
jammer dat het om de kwaliteit van de foto gaan.. als het onderwerp nu wat meer te zeggen had over de keuze had senatorman mijn stem gekregen... vooral al om die ene kentekenplaat :jerry :jerry
M mantallica Loopt hier de deur plat 18 nov 2013 #34 Even een melding bij regels: *er kan ingezonden worden tot 28 november Was ik vergeten er bij te zetten, bedankt Kurt voor het te melden :thumb
Even een melding bij regels: *er kan ingezonden worden tot 28 november Was ik vergeten er bij te zetten, bedankt Kurt voor het te melden :thumb
O oeht1986 Komt weleens kijken 19 nov 2013 #35 @mantallica wrote:Al leuk wat deelnemers en zitten weer hele mooie tussen :thumb Zelf ook maar weer een poging wagen Hier kan toch geen hedendaagse Opel tegenop! A Manta mooiste Opel ooit! (volgens mijn mening)
@mantallica wrote:Al leuk wat deelnemers en zitten weer hele mooie tussen :thumb Zelf ook maar weer een poging wagen Hier kan toch geen hedendaagse Opel tegenop! A Manta mooiste Opel ooit! (volgens mijn mening)
O OpelJeff Komt weleens kijken 19 nov 2013 #37 mijn vorige auto ( i miss you ) Sorry sorry ik had niet gelezen dat het er maar 1 mocht zijn misschien shop ik ze nog wel even in 1 foto :jerry
mijn vorige auto ( i miss you ) Sorry sorry ik had niet gelezen dat het er maar 1 mocht zijn misschien shop ik ze nog wel even in 1 foto :jerry
U Unlimited Tuning Komt weleens kijken 19 nov 2013 #38 @NoFear1696 wrote:uit het Archief, Die achterbumper :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub
@NoFear1696 wrote:uit het Archief, Die achterbumper :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub
P pastry Komt hier geregeld 19 nov 2013 #39 Ik vind dat mijn corsatje ook een lekker kontje heeft. :angel
S SiggieTigra Post best veel 19 nov 2013 #40 Uit de oude doos: edit... dan de tigra maar wel. De H had een lekkerder kontje...