B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 29 dec 2012 #41 @marcelnl wrote:@ AstraTD, ja ok. maar daar hebben we er al genoeg van,..ik ga eens dieeeeeeep nadenken :hmmz Er staat hier nog een vectra met logo op de kont en grill (hint hint)
@marcelnl wrote:@ AstraTD, ja ok. maar daar hebben we er al genoeg van,..ik ga eens dieeeeeeep nadenken :hmmz Er staat hier nog een vectra met logo op de kont en grill (hint hint)
M marcelnl Post best veel 30 dec 2012 #42 IK ga toch geen vectra fotograferen????? :jerry :jerry maar wie weet, kan ik best eens doen :hmmz
K KadAstra-EF Forumbewoner 30 dec 2012 #44 Heeft ie toch ? Kijk maar op de achterklep van de groene Astra F, bovenin de foto. DAAR zit een logo op. Van mij mag ie meedoen met deze foto :thumb Rik
Heeft ie toch ? Kijk maar op de achterklep van de groene Astra F, bovenin de foto. DAAR zit een logo op. Van mij mag ie meedoen met deze foto :thumb Rik
T turbootje Loopt hier de deur plat 30 dec 2012 #45 @soepkiepe wrote:het moet echt het logo zijn he? dit geld weer niet zeker dat is toch geen logo dude !!
@soepkiepe wrote:het moet echt het logo zijn he? dit geld weer niet zeker dat is toch geen logo dude !!
T turbootje Loopt hier de deur plat 30 dec 2012 #47 ik heb goeie ogen.. doe me is een loep :jerry :jerry
A astraTD Forumbewoner 30 dec 2012 #49 Morgenvroeg maar eens op pad gaan als ik me toestel niet vergeet.
G Ghanz Forumbewoner 30 dec 2012 #52 wie van ons zet ons aller zeer gewaardeerde OPEL LOGO het mooist op de gevoelige plaat? is het nu echt zo moeilijk !!!! :swear ik bestel toch ook geen frikandel als ik een kroket wil ??? nog 1 keer dan... !!! OPEL LOGO!!!!!! óf er volgt diskwalificatie !!! :agent
wie van ons zet ons aller zeer gewaardeerde OPEL LOGO het mooist op de gevoelige plaat? is het nu echt zo moeilijk !!!! :swear ik bestel toch ook geen frikandel als ik een kroket wil ??? nog 1 keer dan... !!! OPEL LOGO!!!!!! óf er volgt diskwalificatie !!! :agent
P petrolhead Loopt hier de deur plat 30 dec 2012 #54 ?? heb toch een opellogo ingeleverd.. nja als niet goed is doe ik gewoon niet mee
P petrolhead Loopt hier de deur plat 30 dec 2012 #56 :angel hoor het wel of ik gediskwalificeerd word
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 30 dec 2012 #58 @marcelnl wrote:IK ga toch geen vectra fotograferen????? :jerry :jerry maar wie weet, kan ik best eens doen :hmmz Wat is er mis met MIJN vectra :swear Tsjonge zal je nog is helpen :jerry :jerry :jerry
@marcelnl wrote:IK ga toch geen vectra fotograferen????? :jerry :jerry maar wie weet, kan ik best eens doen :hmmz Wat is er mis met MIJN vectra :swear Tsjonge zal je nog is helpen :jerry :jerry :jerry
K Kadett c 73 Lid 30 dec 2012 #60 Hallo, ik ben geen actieve poster, maar vind dit wel erg leuk. Ik heb vorig jaar deze foto gemaakt en past perfect bij dit onderwerp: Het is overigens mijn eigen auto (Kadett C). Groeten, Jan
Hallo, ik ben geen actieve poster, maar vind dit wel erg leuk. Ik heb vorig jaar deze foto gemaakt en past perfect bij dit onderwerp: Het is overigens mijn eigen auto (Kadett C). Groeten, Jan