M MOOK Komt hier geregeld 17 aug 2010 #81 Ik geef dan de voorkeur aan de zondag, maar zou ook wel zaterdag kunnen eventueel.
M mantarobin Post best veel 18 aug 2010 #82 net wat mook zegt, ik geef ook de voorkeur aan een zondag, mja zaterdag (als ik het op tijd weet) lukt ook wel..
net wat mook zegt, ik geef ook de voorkeur aan een zondag, mja zaterdag (als ik het op tijd weet) lukt ook wel..
M MOOK Komt hier geregeld 18 aug 2010 #83 Nemen we dan allemaal zelf foto's of neemt er 1 iemand foto's die er heel goed in is?
S Stender Hoort bij de inboedel 18 aug 2010 #84 Iedereen is vrij om een fotocamera mee te nemen. Ikzelf neem iig mijn DSLR mee en ik maak overal foto's van. Maargoed zondag 19 september? Of zal ik straks ff een pol maken?
Iedereen is vrij om een fotocamera mee te nemen. Ikzelf neem iig mijn DSLR mee en ik maak overal foto's van. Maargoed zondag 19 september? Of zal ik straks ff een pol maken?
M MOOK Komt hier geregeld 18 aug 2010 #85 Ja doe dat laatste maar denk ik, maar mijn voorkeur gaat uit naar de zondag
D Dolmans Post best veel 19 aug 2010 #86 ik heb foto's gezien die Stender gemaakt heeft, volgens mij is hij de deskundige! poll is goed idee. 19 september is prima voor mij.
ik heb foto's gezien die Stender gemaakt heeft, volgens mij is hij de deskundige! poll is goed idee. 19 september is prima voor mij.
M mantarobin Post best veel 19 aug 2010 #87 Ik neem ook een bekende mee, deze maakt ook zeer vette foto's!
S Stender Hoort bij de inboedel 19 aug 2010 #88 Het lijkt mij dan een slim idee om een photobucket account aan te maken waar iedereen de foto's kan dumpen?
Het lijkt mij dan een slim idee om een photobucket account aan te maken waar iedereen de foto's kan dumpen?
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 19 aug 2010 #89 Als ik kom, neem ik zelf ook m'n DSLR-etje wel even mee
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 19 aug 2010 #91 origineel gepost door Stender Het lijkt mij dan een slim idee om een photobucket account aan te maken waar iedereen de foto's kan dumpen? Of een torrentje aanmaken met een zipje? Of even onderling dropboxen? Ik vind Photobucket verschrikkelijk Maar idd Dolmans, nu de Manta's nog!
origineel gepost door Stender Het lijkt mij dan een slim idee om een photobucket account aan te maken waar iedereen de foto's kan dumpen? Of een torrentje aanmaken met een zipje? Of even onderling dropboxen? Ik vind Photobucket verschrikkelijk Maar idd Dolmans, nu de Manta's nog!
S Stender Hoort bij de inboedel 19 aug 2010 #92 Morgen heb ik wel ff tijd om wat data te pakken en een poll te maken.
S Stender Hoort bij de inboedel 20 aug 2010 #93 Dit topic kan in principe wel dicht, lijkt me beter verder te gaan in andere topic met de poll.