J jraaf Hoort bij de inboedel 23 mrt 2013 #21 @wim-v6 wrote:Wou zeggen, dit kan ook zomaar een 2.8 V6 zijn: Of een ZDTH met 270 PK en 500NM :angel Groet jraaf
@wim-v6 wrote:Wou zeggen, dit kan ook zomaar een 2.8 V6 zijn: Of een ZDTH met 270 PK en 500NM :angel Groet jraaf
E Edvries Loopt hier de deur plat 23 mrt 2013 #22 Hey Raaf, (En rest) Dat mag dus niet meer he! Zie: viewtopic.php?f=6&t=174885
M Matglas Komt weleens kijken 23 mrt 2013 #23 registreren op www.mijnalbum.nl Plaatjes uploaden naar mijnalbum.nl Linkje kiezen: Iets als in foto's op forum plaatsten (link tussen IMG tags) Dit kopiëren en dan hier plakken.
registreren op www.mijnalbum.nl Plaatjes uploaden naar mijnalbum.nl Linkje kiezen: Iets als in foto's op forum plaatsten (link tussen IMG tags) Dit kopiëren en dan hier plakken.
J jraaf Hoort bij de inboedel 23 mrt 2013 #24 @Edvries wrote:Hey Raaf, (En rest) Dat mag dus niet meer he! Zie: viewtopic.php?f=6&t=174885 Damn, en ik dacht dat er een nieuwe wet was aangenomen dat we niet meer mochten modden :vertag Maar ik zal mij vanaf nu houden aan de betreffende forum regel :angel Groet jraaf
@Edvries wrote:Hey Raaf, (En rest) Dat mag dus niet meer he! Zie: viewtopic.php?f=6&t=174885 Damn, en ik dacht dat er een nieuwe wet was aangenomen dat we niet meer mochten modden :vertag Maar ik zal mij vanaf nu houden aan de betreffende forum regel :angel Groet jraaf
S StinG Komt hier geregeld 23 mrt 2013 #25 is toch allemaal on-topic, ze hebben het over de foto en over V6 enzo